Inlägg från: Isolde |Visa alla inlägg
  • Isolde

Moderatortråden

Oj! Men vad är bbcode? Någon som kan förklara?

• Isolde

Detta är ett testinlägg som jag använder för att kolla rapportlistan.

• Isolde

Alla moderatorer! Kolla genast i det nya moderatorforumet angående rapportlistan!

• Isolde

MosterMaggi,

Man anmäler tråden – vilket är gjort i det fall som du refererar till. Om det inte händer något direkt beror det på att moderatorerna ansett det vara en principfråga som vi inte vill besluta över, utan vi har hänvisat ärendet till redaktionen. Vi har bett om, och Patrik nappat på idén, en "knapp" som gör att vi kan skicka sådana ärenden till redaktionen pronto.

Jag misstänker att han har alldeles för mycket att göra just för ögonblicket för att ta hand om något annat än en galopperande server.

• Isolde

Just det:

Är det särskilda inlägg som du tycker bryter mot FL:s forumpolicy, anmäl dem ett och ett! Vi har inte tid att gå igenom en tråd, och när det som i det här fallet dröjer med en principfråga behöver vi de medlemmars hjälp som faktiskt läser tråden.

• Isolde

Anmäl, anmäl!

Men nu är det vaj på rapporteringslistan, så det kan dröja ett tag innan något händer.

• Isolde

Jag tar några nu och då – borde egentligen jobba, serni!

• Isolde

Calcio, skicka mig ett privat meddelande med "domen", så an jag kolla om jag kan förklara!

Svar på tråden Moderatortråden