Moderatortråden
Oj! Men vad är bbcode? Någon som kan förklara?
Oj! Men vad är bbcode? Någon som kan förklara?
Kolla här:
www.familjeliv.se/Forum-5-52/m2519633.html
Detta är ett testinlägg som jag använder för att kolla rapportlistan.
Alla moderatorer! Kolla genast i det nya moderatorforumet angående rapportlistan!
MosterMaggi,
Man anmäler tråden – vilket är gjort i det fall som du refererar till. Om det inte händer något direkt beror det på att moderatorerna ansett det vara en principfråga som vi inte vill besluta över, utan vi har hänvisat ärendet till redaktionen. Vi har bett om, och Patrik nappat på idén, en "knapp" som gör att vi kan skicka sådana ärenden till redaktionen pronto.
Jag misstänker att han har alldeles för mycket att göra just för ögonblicket för att ta hand om något annat än en galopperande server.
Just det:
Är det särskilda inlägg som du tycker bryter mot FL:s forumpolicy, anmäl dem ett och ett! Vi har inte tid att gå igenom en tråd, och när det som i det här fallet dröjer med en principfråga behöver vi de medlemmars hjälp som faktiskt läser tråden.
Man=varje medlem!
Anmäl, anmäl!
Men nu är det vaj på rapporteringslistan, så det kan dröja ett tag innan något händer.
Jag tar några nu och då – borde egentligen jobba, serni!
Calcio, skicka mig ett privat meddelande med "domen", så an jag kolla om jag kan förklara!