Inlägg från: Isolde |Visa alla inlägg
  • Isolde

Moderatortråden

Jag har svarat Calcioaddict!

• Isolde

Mitt är kvar … Får se hur det ser ut i morgon! *gäsp*

• Isolde

Xyra, eftersom vi inte diskuterar enskilda fall i forumet (eller borde åtminstone inte *blänger lite till höger och vänster* ) kan vi inte svara på varför. Däremot kan jag berätta att det går att ta bort trådar lika väl som inlägg, om moderatorerna eller Patrik tycker att de av någon anledning inte ska vara kvar.

• Isolde

Fiaflopp,

Tråkigt, men ingenting som moderatorerna kan hjälpa dig med tyvärr. Vi har ingen kontroll över det tekniska. Du får kanske ha lite tålamod med Patrik – han har det nog ganska körigt just nu.

• Isolde

Jag tror att vi ska visa hur det ser ut när vi får en anmälan … Jag har tillverkat en egen. Såhär:

Forum: Nyheter Trådrubrik: Hur många brukar kolla på Aktuellt? Inläggets nr: 271xxxx Inlägget: Jag brukar aldrig kolla på Aktuellt, däremot på Rapport.
    Trådlänken: www.familjeliv.se/Forum-5-52/m2161258-111.html ID: 5xx5 (2005-04-13 22:22:22) Ärendetyp: Radera inlägget - (Dublett/Eget) Motivering: dubbelt
  • Isolde

What's wrong med mitt inlägg? Något konstigt, webbläsarberoende?

• Isolde

Oj! I Netscape ser det ok ut, även i min IE (var ju tvungen att kolla!). Straaaange!

Svar på tråden Moderatortråden