Moderatortråden
Kajsan, glöm inte att jag är en av de nyfikna!
Kajsan, glöm inte att jag är en av de nyfikna!
Kajsan, nu får du allt maka dig hit till FL!
Kajsan jag vill också veta ju! Sök vänner har ju kommit igång!
Ja, just det! Jag har en fråga till er moderatorer också!
För ett tag sen läste jag att om man surfar omkring som okänd och sedan loggar in, så registreras man inte i databasen och besöksloggar osv...
Gäller det tvärtom också då? Alltså att om man loggar omkring och sedan surfar runt, och sen när man loggar ut och fortsätter surfa, står man med i besöksloggarna med sitt nick då?
Var det nån som förstod vad jag menade?
Jo, det är faktiskt som Bebis säger.
Tidigare när den tråden var lite mer aktuell fick jag ett inlägg bortplockat därför att moderatorerna ville att det skulle vara TS som var nästa som skrev (för att förhindra troll-spek.).
Kopia:
Ärende: 5401
För din info har inlägget som du postade under rubriken "*Min man är borta!!
Jag kom hem från en kompis" plockats bort då vi gärna ser att TS är nästa person som skriver i tråden, detta för att undvika fortsatta spekulationer, hoppas på förståelse för åtgärden.
/Moderator
"Oj, lever denna tråden fortfarande?
*Undrar också om TS och mannen har kommit fram till någonting*"
För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php
Jo, jag fick ingen varning eller tillsägelse heller, glömde jag säga, utan det var bara att inlägget togs bort.
Va, är det ett regelbrott att inte hålla sig till ämnet?!
Jag som ALLTID i ALLA trådar vandrar ot!
Då betyder det ju i teorin att ts KAN bossa i trådarna!
Jo, att om man kan bli anmäld av ts om man vandrar ot så kan ju ts bestämma vad som ska skrivas!
(Vi roligt i en tråd:)
www.familjeliv.se/Forum-5-98/m2915641.html
Nu var jag tvungen att väcka den tråden också!
Det minsta man kan begära är att Patrik skriver nåt så att vi vet att han åtminstone har SETT trådarna!
Patrik, ge oss ett tecken på att du lever, please!
Bebis->
Vi väääntar....
Patrik är f o r t f a r a n d e online, men inget svar har vi fått...
Giz-> Jo, men allt jag vill ha är en liten bekräftelse på att vi vet att han ens läser dem.
Jag undrar om moderatorerna kan ta bort inlägg som bryter mot reglerna utan att det anmäls. (Alltså om ni surfar runt och ser ett som inte passar sig.) Eller måste alla anmälas först, dvs att ni som moderatorer också måste anmäla inlägget innan det kan tas bort?
(Om ni fattade!)
Jag vill också veta!
*stora bedjande valpögon*
Och jag undrar fortfarande vem Kajsans troll var, hon skulle ju ta reda på det när sökfunktionen kom igång väl?
Bebis-> Är det den tråden jag tror?
Om anonymiteten alltså!