• Venus

Moderatortråden

DÄFL Du kan inte gömma dig för skvallerkärringarnas riksförbund Vi hittar dig överallt Djungeltrummorna är igång

• Venus

DÄFL *Bullseye*

Bara en fråga, varför tror du att mitt nicknamne har med rakhyveln att göra??? *bara nyfiken*

• Venus

DÄFL Venus har med ett krigsspel att göra... Hette Venus Lynx från början Men det blev för långt när jag blev klanad så jag behöll Venus

• Venus

DÄFL För mig är det någon som gillar att se sprängd hjärna på väggen

• Venus

*Inget mail fortfarande* Hmmm, den där Kajsan är inte vidare snabb Har hon klister på fingrarna tro?!?!

• Venus

Men Kajsan då Hällre hänga ut en för mycket än en för lite
    Det är ju inte som så att du gör det offentligt direkt

• Venus

Har märkt en sak
    Totalt ovesäntlig, men ändå .-D

När man tittar på en tråd, hur många inlägg den har så står det en siffra "ute" och en "inne" Det skiljer oftast 1 på dessa... Är det som så att det första inlägget som skrivs, alltså TS räknas som 1 inlägg på "insidan" men det som står på "utsidan" bara är antalet svar i tråden?!?!

• Venus

Alla inlägg måste anmälas först, sedan tas bort...

Patrik o redax kan troligen plocka bort utan att anmäla
    Men där har inte vi någon insikt

• Venus
    Giz, sicken tur att jag lärde dig vad det X:et stog för för någon vecka sedan då
  • Venus

JsN, Moderatorerna kan själva välja från en liknande rullningslist när de behandlar ett ärende...
    Så välj du själv vad du vill sätta det på...

Moderatorerna ska hellre fria än fälla, så ligger det mitt emellan så väljer de den lättare varianten av det hela...

• Venus

JsN Tycker du att det blivit fel, antingen anmäler du inlägget igen, det som finns kvar och ser om du får en annan variant på det
    Eller så överklagar du till Patrik, men det tar ju sin lilla tid så jag vet inte om det är värt det...

• Venus

På mitt telefonnummer så står det "hemligt"

Och än är jag inte kickad

Svar på tråden Moderatortråden