Inlägg från: Mamma Heather |Visa alla inlägg
  • Mamma Heather

Oss som tränar med Orbitrek

Hur länge tog det för dig Lakrisbåt att få hem din? Tog det 10-14 dagar som dom skrev? 10 minuter är bättre än inga!

Jag är så ivrig

(Jag är f.d. HKL... gjorde ett sig.byte.)

• Mamma Heather

Det är så kul att läsa, Dammtussen
    Flummig, Kul att läsa om hur du gör på gymmet!

Jag verkligen längtar till den kommer.

• Mamma Heather

Ja jag beställde min i helgen så jag måste vänta ännu längre. Kanske du ska ringa TVshops kundtjänst?

kram

Emeraldy skrev 2007-07-03 13:52:36 följande:
    Är så besviken - jag får ju aldrig min Orbitrek Går som ett barn på julafton och blir lika besviken varje gång Idag är det 12 dagar sen jag beställde den, så än håller de ju sitt leveranslöfte, men ändå...
  • Mamma Heather

Tack Flummig! Jag räknar med 10-14 arbetsdagar ifrån då jag beställde den... så denna vecka mån-fred sen nästa mån-fred, och då kan jag räkna efteråt 4 arbetsdagar till efter det. Jag har ingen tålamod men jag kan inte göra något mer än vänta hehe!!

Jag blev genomsvettig bara att dammsuga hela lägenheten, springa runt och städa köket och badrummet... hehe Ska duscha innan jag har middagsgäster ikväll... måste torka golvet och sen är jag klar inför deras besök. Idag är Amerikas nationaldag

• Mamma Heather

Du kanske ska sätta en golvfläkt nära dig? Jag tänkte göra så, ska ha den ute på vår inglasad balkong när jag får den... har inte plats i sovrummet och kan inte ha den stående i vardagsrummet med lille Alex o hundarna som är så jäddra nyfiken! ;)

Emeraldy skrev 2007-07-04 11:39:28 följande:
    Åh, jag fick lapp om min Orbitrek idag, så vi ska hämta den när sambon kommer hem från jobbet. Spännande Lite synd bara att det är så himla varmt här, så man blir ju genomsvettig bara av att leva. Undrar om jag kommer orka ett pass på Orbitreken..?
  • Mamma Heather

cid: Jepp!

Aros: Va kul, välkommen till tråden!

• Mamma Heather
    Flummig skrev 2007-07-04 21:16:35 följande:
    AmericanWoman:Ja, då kommer den snart då ! Kommer du i från USA eller något? Tänkte bara på AmericanWoman smeknamnet och att du höll koll på nationaldagen... Jag är också förtjust i USA! [/citat]

Ja, jag kommer ifrån delstaten New York Har bott här i Sverige sedan -97 Har gått 10397 steg idag, *pust* rekord högt siffor, det!
    Emeraldy skrev 2007-07-04 21:17:52 följande:
    [citat]
    Jag är så besviken Det var inte Orbitreken som hade kommit, bara hantlarna som man fick som gratisbonus... Men då borde den ju komma imorgon, tycker jag.
    Va synd - hoppas den kommer imorgon!! Håller tummarna åt dig!

Kram, o Godnatt!
    Heather
  • Mamma Heather

Oops det blev lite fel... men hoppas ni förståd svaret ändå!

• Mamma Heather

Städfia: Välkommen Kanske man ska börja smått och öka tiden efteråt?

Emeraldy: Vad synd! Har du ringt tvshop o frågat? Har det gått 14 arbetsdagar sedan du beställt?

• Mamma Heather

Emeraldy -- Ok! Men på måndag kommer du att få den! Jag fick orderbekräftelsen när jag beställde då förra helgen. Men tycker ändå 2v är länge att vänta på ett vara.

Städfia -- Ha det kul idag på eftermiddag!

Flummig -- Va duktig du är att göra 60 min! Ja jag väntar med iver för min OrbiTrek! Speciellt när dom kör reklamen på tv varjedag haha!

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek