Inlägg från: Mamma Heather |Visa alla inlägg
  • Mamma Heather

Oss som tränar med Orbitrek

wellah skrev 2007-07-29 08:47:35 följande:
    fråga,,,, vad ska man göra skaffa gymkort där dom har crosstrainers eller köpa en.... vilket är störst risk att man slöar till och slutar med? Jag har mkt tid och en rutin med gym borde ju vara ngt..... svårt val.... gym kostar ungefär som 2 crosstrainers för ett år.
    Själv har jag ingen tid för gym o inte heller råd... lättare att hoppa upp på Orbitrekken när min son sover ...
  • Mamma Heather

Ja, jag kommer ut med hundarna hihi

• Mamma Heather

Jag försöker dagligen... 10 min åt gången... det börjar bli lättare, så jag ska öka till 2 st 15 min pass varje dag... 0 resistans, och alltid med armarna i rörelse...

• Mamma Heather
    CamoMillan skrev 2007-07-30 09:31:55 följande:
    Jo just ja. Det finns även bilder på mej i bloggen allt efter resans gång .
    Grattis :) Jag oxå har en rosa iPod (nano) som jag lyssnar till när jag tränar :D

Ska försöka göra 30 min om dagen... :D
  • Mamma Heather

Voice: Det borde vara skonsam för alla leder... jag som har lite problem med mina knä (pga vikt och att på min fars sida av familjen finns där knä problem). Jag vet att för mig är Orbitrek den bästa investering jag har någonsin gjort när det gäller träningsmaskiner.

• Mamma Heather

Ikväll: 15 mins (4.6 km -typ, omkretsen runt Dalälven!!)

• Mamma Heather
    voice skrev 2007-07-31 10:19:08 följande:
    Tack för ditt svar Javisst är det konstigt?! Det retligaste av allt är ju att det är så _kul_...
    Jag skulle också känna som dig, tro mig!
  • Mamma Heather

Duktiga ni är.. det har gått ett par dagar sen jag var på min Orbitrek.. har inte hunnit som jag vill!! :( Men imorgon bitti ska jag kör ett par pass.

• Mamma Heather
    BlueYee skrev 2007-08-03 14:50:35 följande:
    Hej!Funderar starkt på att köpa en Orbitreak när bebben ploppat ut! Fungerar den verkligen?? Eller är det bara bluff? Är den smidig att ha hemma, eller låter den?Tacksam för alla svar....
    Det finns många svar på alla dina frågor igenom hela tråden Vi älskar våra Orbitreks här så jag tror nog det är ingen bluff. Jag har bättre kondis och har gått ner i vikt sedan jag fick den för 2-3v sedan.
  • Mamma Heather
    baby2006 skrev 2007-08-03 14:47:52 följande:
    Nu är premiärpasset kört och fyyy f*n vad jobbigt det var.. Min kondition är på 0 så efter 15 minuter var jag helt slut... Så det blir till att bygga upp den nu så man orkar köra dem där 60 minuterna som jag vill kunna köra... Men den var kanonskön att använda och rolig...=)
    Jag kan köra 20min men ska öka till 30 varje dag... sen får det öka allt efteråt..

Grattis!
Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek