• Anonym

Bakis... så var en hel dag förstörd...

känner igen mig i det du skriver.Du kan väl bestämma dig för att du ska festa 1 gång i månaden? sen bestämma dig att då ska du få ha kul och då ska du får vara bakfull.Sen behöver du ju inte dricka så mkt.jag känner så väl igen mig,kunde ha skrivit det själv.Men det är lättare att ge andra råd än sig själv.

Lycka till

• Anonym

men herregud vilken alkoholtolerans sverige har!

här får man bara dricka då man går ut en kväll!

varför inte kunna unna sig en öl mitt i veckan...

varför inte kunna ta ett glas vin i veckan eller en kväll då man känner för det på sin altan i värmen eller balkongen,för att på helgen gå ut o fets aloss med sina vänner? din konsumtion är du inte alkoholist för! alkoholist är du enbart då alkoholen får följder och konsekvenser,dvs.du dricker upp alla pengar.

du orkar inte gå till dagis med ditt barn för du varit full o uppe länge en söndag.
    du dricker då du vaknar då du har dina barn hemma osv.då är det dags att tänka lite!
    inte om du som förälder åker på ex.swedenrock en gång per år o dricker från morgon till kväll då du lämnat sambo o barn hemma eller är barnfri o singelledig! läs inte så mycket skrönor här på nätet från absolutister,unna dig en öl en fylla osv.men tycker du det är jobbigt att bli bakis så drick varanna vatten varannan öl....sen inte efter kl 0.00 på natten då blir du inte bakis!

Svar på tråden Bakis... så var en hel dag förstörd...