• smilla 1

Äntligen gravida efter ivf

hej på er alla!! är äntligen GRAVID..... har gjort tre ivf och ett fet... men nu... mitt i väntan på att få påbörja ivf och betala själva så blev jag Spontant gravid...Glad hittade denna tråd, känner igen en del av er... och hoppas att det går bra att jag är med här oxå...??
    testade +7/7 och har bf 13 mars!!

• smilla 1

hoppas jag med!! ska till gyn i morgon... vet inte om hon tänker göra vul... vet jaktiskt inte om jag vågar/vill göra det så här tidigt... "bara" 5 fulla vecckor... vad kan man se då? kanske bara hinnsäcken och då blir man ju hypernervös i nån vecka innan man får göra ett nytt! förstöra hela sem... vi får väl se vad hon säger i morgon!

• smilla 1

Tjenare... var hos gyn i dag... vi var helt överens... gjorde INGET vul i dag.. känns superskönt!! hon hade förmodligen inte sett nåt och då hade jag bara blivit såå orolig... bokat ny tid för vul v33. är förmodligen i v10 då! Det ser jag fram emot!! Glad

• smilla 1

phuu sanrtsilverhorn vilken pärs.... hoppas du kan slappna av å´inte oroa dej sååå mycke... ska du tillbaka snart för ytterligare koll?

• smilla 1

Gick in i v7 i går... (6+0) Glad .... försöker att njuta av livet, semestern coh graviditeten... har bestämt mej för att jag väntar barn INTE missfall!!!!
    på tal om att njuta... ska nog ut i skogen och plocka lite blåbär i dag...paj är ju alltid gott!!!   

• smilla 1

Det blev ingen bärplockningn i dag... när jag suttit vid datorn i morse... och sedan väkte sambon började näsan rinna.... och en dunderförkylning bröt ut.. så jag har inte orkat nåt i dag..suck.

Äter gör jag som vanligt... och allt smakar som vanligt... (inte i dag men det beror ju på förkylningen....)

jobbigt för er snartliverhorn.... hoppas att allt går bra. Har hört att det visst är vanligt med blödningar i början... men det är ju ändå otäkt när det händer ochklart man oroar sig! måtte det gå över snart!

• smilla 1
    Hej å´Välkommen!! jo du det låter allt positivt!!! med att det drar ut mot ljumskarna och "mensvärk" är ju jättevanligt i början... fast det är växtvärk! bara bra...ligament som töjer sig och livmodern som växer...
    hoppas du finns här hos oss i framtiden Glad.
    kram.
  • smilla 1

härligt snartliverhorn!!! hoppas det kan bli en resa då i alla fall....

• smilla 1

syns inget... men så är jag ju bara i v7 ... så det kommer väl!

• smilla 1

skrev i morse att det inte syns.... men på kvällarna så svullnar magen! är det så för fler???
    mätte på skoj midjan i kväll precis över naveln för enkelhetens skull.... och då har jag 94 cm... ska bli skoj att se vad jag har i morgon bitti...

Har inte tänkt så mycke på det innan för för det mesta när jag kommer hem så byter jag byxor till ett par mjukisar... eller en myskjol...  men i dag har vi varit iväg hela dagen och de byxor som jag i morse utan problem knäppte satt väldigt tajt nu när vi kom hem... hmmm ska bli spännande i morgon bitti!!

sov gott alla!!!

Svar på tråden Äntligen gravida efter ivf