Äntligen gravida efter ivf
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Är dett några som precis plussat efter ivf och vill följas åt?
Jag hänger gärna på. Vi känner ju varandra sedan Calanderska tiden. Plussade 8 juni. Tjuvtestade. Testade plus med Calansderskas test igår på testdagen. Är i dag 5+0.
Ska på vul 25/6. Lite nervös eftersom jag fick missfall efter första ivf:en. Lyckades igen efter första FET.
Härligt Fismamman! Jag tyckte det blev så tyst i Carlanderska tråden!Då har du vul före mig, jag skall dit den 29/6, det skall bli spännande!Jag är också nervös för jag fick ju också missafall på mitt första ivf som egenligen var mitt andra, på första blev inga ägg befruktade...sen gjorde vi icsi.
Hur räknar man vilken vecka man är i vid ivf?
Jag har räknat äp som ägglossning. Jag fick så tidig vul eftersom min doktor går på semester.
tack då har jag räknat rätt, 5+3 i dag!
Halloj. Måste få ställa en dum fråga? Har du tänkt äta jordgubbar? Läste om det där bekämpningsmedlet som var fosterskadande.
En intim fråga med om det är ok. Har rikligt med flytningar. Vattnigt. Känner du igen det?
Hej fismamman, jag läste lite om det i går men sen hörde jag på nyheterna att det inte skulle vara någon fara..men man vet ju inte.. jag är lite dåligt insatt, hur gör du?
Flytningarna är jag osäker på har fortfarande vaggisar så jag tror hela tiden att jag fått en blödning, det är så stressande...
Känner precis likadant. Har till och med sprungit och kollat.
Läste detta. http://www.slv.se/templates/SLV_Page.aspx?id=19113&epslanguage=SV så jag tänker äta jordgubbar.
Hej!Nu har även jag hittat hit!Testade PLUS 12/6 efter vårat 1:a IVF.Vilken lycka, hoppas nu bara att "pyret" vill stanna i min mage tills det är dags, nångång i februari.
Jag har inte hunnit boka in nån tid för VUL än, men ska göra det på måndag.Just nu känns det bara så overkligt att man äntligen är gravid igen!