Bröstlyft
Hjälper till att puffa!
Hjälper till att puffa!
puff
Det är som chokladfia skriver, och så funkar det på de privataklinikerna också. Det är nästan alltid ankarärr. Oftast kommer ju ärren alltid att synas, och de är väldigt långa. En sak att tänka på också är att du skriver att du har "jättetuttar" och att du vill ha dem så men gå utan behå. Tänk då på att huden inte kommer att orka hålla uppe den tyngden på sikt, de kommer att hänga till sig fortare ju större de är!
Jag har sett ganska många personer med ankarärr och de är vanligen inte osynliga. Ärren under är ofta mer osynliga än de som går vertikalt där huden är tunnare. Och yngre personer får fulare ärr än äldre. Därmed absolut inte sagt att man inte ska operera sig, jag förstår dig väl!
jag har också funderat på det.. Har haft hängbröst sen jag fick bröst i princip
Det är ungt i de sammanhangen tror jag Jag har de ärren själv efter förminskning, och de sitter ju alltså mitt på framsidan också. Inte bara runt bröstvårtan, fast det har du väl koll på
Men det är såå värt det, att jag inte alls bryr mig. Förresten gör det inte ont efteråt heller.
Jag fattar inte hur man kan bry sig om ärren om man har komplex för hängande bröst. Jag skulle aldrig någonsin visa mina fula hängbröst men skulle mer än gärna gå runt med ett brett ankarärr i stället.
Tror inte nån här gör det heller, och jag håller med dig
TS: Ärret går som ett ankare. Du får alltså även ett ärr från bröstvårtan och rätt ner till det ärr som går under bröstet. Försöker visa: (-o Det är en väldig lättnad när man äntligen gjort det och har ett bekymmer mindre!
x: Sanningen är att brösten ibland blir asymmetriska, och att man då måste göra en mindre operation för att rätta til det.
De seriösa plastikkirurgerna gör det kostnadsfritt. Varierar hur mkt ärren syns, men det sägs att de bleknar med åren. När det gått över ett år får man sola, och vissa tycker det blir bättre då.
Ok! Det vertikala ärret blir ju då alltså "mitt på" som jag skrev