Inlägg från: Anonym (Överskottshud) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Överskottshud)

Bröstlyft

Är väldigt ung, under 25 år, men ända sedan jag fick bröst har jag haft väldigt mycket överskottshud på just brösten. Storlek 75C Vill inte påstå att dom hänger onaturligt mycket egentligen men det är verkligen sjukt hur mkt överskottshud det är! Alla som jag demonstrerat detta för har reagerat, inte att mina bröst skulle vara fula för det tycker jag inte, men att det är så mkt hud. Inga utav mina tjejkompisar känner igen detta fenomen, dom kommer inte i närhet i hur mkt hud jag får tag i och kan dra ut från kroppen. Även alla förhållanden jag varit i har killen kliat sig i huvudet och verkligen blivit smått chockad.

Men!

Vid mens svullnar mina bröst en aning, och då "försvinner" min överskottshud och alla problem detta medför. Jag lider lite smått av detta, då huden är så lös skumpar brösten runt så fasligt så till den graden att det gör ont många gånger. Även om BH:n sitter perfekt är dom så mjuka och lösa att dom med enkelhet trillar ur BH:n när man böjer sig ner eller skulle behöva springa... Kan ju inte gå runt med en sportBH konstant :-| dels för att det inte går med den typen av kläder jag har, eller för att man känner sig värst sexig.

Ni i den här tråden som jobbat med plastik har ni hört talas om något sådant här förut? Eller någon annan som kanske känner igen sig? Jag har inte fött barn eller varit överviktig, inte heller gått varken upp eller ner i vikt (har alltid vägt mellan 50-54kg ända sedan tonåren) som annars hade kunnat vara en förklaring.

Jag funderar på att ev göra en liten bröst förstoring i framtiden, bara för att fylla ut överskottshuden något. Formen på mina bröst är jag nöjd med överlag, inte så att jag hade velat göra ett lyft men som sagt gärna slippa denna frustrerande överskottshud! Tror ni detta kan vara en smart lösning? Eller kommer mina brösts form förändras drastiskt även med den minsta storleken tillgänglig för bröstförstoring? 75C känns ju redan stort om man säger så.

Svar på tråden Bröstlyft