• Velour

Sol och vårare

Har någon råkat ut för dem? Vad hände?

• Svar på tråden Sol och vårare
  • Velour

Fyra tusen?????? Det var jäkligt synd att du råkade ut för en sån.

Jag själv vet inte alls om den kille jag dejtade i 3 månader var en sån, men jag spenderade några kronor på honom också.
    Han var inte blyg med att fråga om saker som kostade MIG pengar, även om han lite då och då kunde lägga ut själv litegrann.

• Velour

Så du träffade honom på en dejtingsajt eller? Sen när han väl fått dig på kroken så träffades ni och så gick det som det gick?

Hur och när förstod du att du blev lurad? Var det han som lämnade dig eller dumpade du honom?

• Velour

Fy vad hemskt. Jävla snyltare! Skönt att du misslyckades med att ta livet av dig för en sådan skitstövel är inte värd att dö på grund av.

Men det är så svårt att inte låta sig luras. Går inte att förklara, men de är så bra på att få vår tillit. Sedan kör ju många med att få oss att tycka synd om dem, o gör man det tillräckligt så är det kört.

• Velour
    Rebekah84 skrev 2007-06-13 22:49:27 följande:
    Oj 4000 känns som spott i havet Min pappa råkade ut för en underbar dam.Hon lurade honom att ta lån på 100 000:- och nu sitter han i skulder upp över öronen. Så kan det gå när man inte tänker med annat än... ja just det
    Hon tog pengarna och försvann helt plötsligt eller hur?

Jag fattar mig inte på såna psykopater!
  • Velour
    Rebekah84 skrev 2007-06-15 09:07:12 följande:
    Haha ja hon blev ihop med en knarkare istället så nu bor hon mitt ute i ingenstans utan telefon Hon hann iofs blåsa mig oxå  Och dessutom såg mina 4 syskon henne som sin nya mamma för hon var jättesnäll mot dom. Sen stack hon bara. Schysst brutta.
    Heheh, what goes around, comes around. Bitch!!!
  • Velour
    Anonym skrev 2007-06-15 09:56:26 följande:
    Ja, jag är förstås glad att jag inte lyckades! Idag har jag en underbar man i mitt liv och vi har barn tillsammans.
    Vad bra! Hoppas att han, var nu än han befinner sig, får sitt straff.
  • Velour
    Anonym skrev 2007-06-15 17:04:12 följande:
    Velour, såvitt jag förstår var och är han inte lycklig iaf. Hans liv var eg ganska miserabelt. Hans son(den jag pratade med), åkte tex i fängelse för att ha hållt på med internetbedrägerier...har känslan av att mannen är ganska bitter och förgrämd innerst inne.
    Okej! Så pappans bedrägeriegenskaper har "gått i arv". Ja, då beror det på en rad olyckliga förhållanden i deras liv.

Men att han, som vuxen man, aldrig kunnat rannsaka sig själv. Gått in i sitt inre och hittat sig själv. Visserligen är det svårt, men då finns det hjälp att få.
    Fast, om han är psykopat så tycker han inte att han gör fel och då kan inget hjälpa.
  • Velour
    Anonym skrev 2007-06-17 12:53:59 följande:
    Mm, så sant! Jag vet inte, kanske han är psykopat...tror nog att det finns sånt inslag iaf. Jag är en människa som vill tro alla om gott, tråkigt nog är inte alla snälla. Vet att det är blåögt, men tänk vilken härlig värld det vore om jag hade rätt!
    Ja, jag önskar också att du hade rätt. Själv har jag blivit mer försiktig även om jag åker på lögner relativt lätt fortfarande. Förhoppningsvis blir jag klokare med åren

Fast en sak som stör mig är att även om signalerna är där och magkänslan varnar hela tiden, så intalar jag mig själv att jag kanske har fel. Men i slutändan får jag på käften för att jag ignorerat mina varnande känslor.
  • Velour

"Jag har faktiskt börjat med meditation, intuitionskurser mm. Och sakta men säkert inser jag att jag faktiskt kan och vet mer än jag tror."

Oooh, det är ett sånt bra sätt att utveckla sig o sina sinnen. Man blir så stark i sig själv och lär sig att, som du säger, lyssna på sig.
    You go girl!!! Du är min nya idol

• Velour
    Anonym skrev 2007-06-18 23:42:58 följande:
    Inte jag men min syster hon lånade ut 5000 kr till honom som hon aldrig kommer att se röken av + att han lurade henne att ge honom pengar och bjuda honom på saker....
    Nu blev jag lite förvirrad här. Vilken anonym är du? Eller är du ny anonym?
  • Velour

Hursomhelst så är det jäkligt tråkigt det din syster råkade ut för. Det var faktiskt väldigt mkt pengar. Hoppas han får ett straff så han ångrar att han föddes!

• Velour

Anonym (den första) skrev 2007-06-19 18:00:47 följande:

Nu rodnar jag! Jag kallar mig för "den första, så att du kan skilja oss åt, Velour! Jag kan varmt rekommendera dig att såväl meditera, som om du har lust och möjlighet, gå på en intuitionskurs!
    Hahah, nu vet jag vem jag pratar med!

Men vet du vad? Jag har faktiskt gjort både och. Mediteringen var okej. Givande faktiskt, och sedan övade vi på vår intuition vilket var jättekul!

Nu när jag tänker efter lite till, så blir jag lite ledsen. Jag har faktiskt svikit mig själv då jag ignorerat när min intuition har varnat mig. Det är en jätteviktig egenskap som jag borde uppskatta att jag har.
Svar på tråden Sol och vårare