Sol och vårare
Har någon råkat ut för dem? Vad hände?
Har någon råkat ut för dem? Vad hände?
Fyra tusen?????? Det var jäkligt synd att du råkade ut för en sån.
Jag själv vet inte alls om den kille jag dejtade i 3 månader var en sån, men jag spenderade några kronor på honom också.
Han var inte blyg med att fråga om saker som kostade MIG pengar, även om han lite då och då kunde lägga ut själv litegrann.
Så du träffade honom på en dejtingsajt eller? Sen när han väl fått dig på kroken så träffades ni och så gick det som det gick?
Hur och när förstod du att du blev lurad? Var det han som lämnade dig eller dumpade du honom?
Fy vad hemskt. Jävla snyltare! Skönt att du misslyckades med att ta livet av dig för en sådan skitstövel är inte värd att dö på grund av.
Men det är så svårt att inte låta sig luras. Går inte att förklara, men de är så bra på att få vår tillit. Sedan kör ju många med att få oss att tycka synd om dem, o gör man det tillräckligt så är det kört.
"Jag har faktiskt börjat med meditation, intuitionskurser mm. Och sakta men säkert inser jag att jag faktiskt kan och vet mer än jag tror."
Oooh, det är ett sånt bra sätt att utveckla sig o sina sinnen. Man blir så stark i sig själv och lär sig att, som du säger, lyssna på sig.
You go girl!!! Du är min nya idol
Hursomhelst så är det jäkligt tråkigt det din syster råkade ut för. Det var faktiskt väldigt mkt pengar. Hoppas han får ett straff så han ångrar att han föddes!
Anonym (den första) skrev 2007-06-19 18:00:47 följande: