Sol och vårare
Har någon råkat ut för dem? Vad hände?
Har någon råkat ut för dem? Vad hände?
Kanske man kan säga att jag gjorde det... Jag lärde känna honom på nätet. Han bodde långt ifrån mig, och vi ville förstås träffas... Jag betalade ungefär halva kostnaden av vad han sa det kostade för honom att komma till mig. Sedan lånade jag ut lite mer pengar till honom till andra saker. Det var inga stora summor, men jag hade å andra sidan väldigt dålig ekonomi själv. Totalt borde han ha betalat tillbaka ungefär fyratusen kr. Dem kan jag se mig i månen efter, men jag lärde mig något.
Fyra tusen?????? Det var jäkligt synd att du råkade ut för en sån.
Jag själv vet inte alls om den kille jag dejtade i 3 månader var en sån, men jag spenderade några kronor på honom också.
Han var inte blyg med att fråga om saker som kostade MIG pengar, även om han lite då och då kunde lägga ut själv litegrann.
Ja, fyratusen! Och jag vet att han dejtade fler kvinnor och lovade "guld och gröna skogar". Kanske han fortfarande finns på de där sajterna, vem vet? Var på er vakt, tjejer! Gå på magkänslan, och om det känns knas...lita på att magkänslan säger rätt!
Så du träffade honom på en dejtingsajt eller? Sen när han väl fått dig på kroken så träffades ni och så gick det som det gick?
Hur och när förstod du att du blev lurad? Var det han som lämnade dig eller dumpade du honom?
Ja, jag träffade honom på en dejtingsajt. Först var jag inte intresserad av honom, men han var lite enveten och uppvaktade mig(fick mitt telnr o så). Rätt som det var insåg jag att jag blev glad av att han ringde och när vi var online på sajten... Och så byggdes en förälskelse upp, iaf från min sida. När han kom och hälsade på kändes det så bra. Han var kramig och jag hade varit ensam så länge. Trots att jag lånade ut pengarna till honom, kändes det "värt" det...
Jag upptäckte att det var nåt som inte stämde när det gått kanske fyra månader. Jag råkade berätta för hans nästan vuxne son att jag skulle komma och hälsa på hos hans pappa, och då blev han som förbytt. Tror att han hade fler på gång samtidigt och att jag spräckte hans planer när jag avslöjade att jag fanns.
Jag blev så knäckt att jag faktiskt försökte ta livet av mig, och var riktigt nära att lyckas oxå.
Det var han som dumpade mig, glömde jag säga. Tack och lov!!! Annars hade han väl lurat mig ännu...
Oj 4000 känns som spott i havet
Min pappa råkade ut för en underbar dam.
Hon lurade honom att ta lån på 100 000:- och nu sitter han i skulder upp över öronen. Så kan det gå när man inte tänker med annat än... ja just det
Ja, kanske för en del. Men för mig var det nästan en månadslön iaf!
Fy vad hemskt. Jävla snyltare! Skönt att du misslyckades med att ta livet av dig för en sådan skitstövel är inte värd att dö på grund av.
Men det är så svårt att inte låta sig luras. Går inte att förklara, men de är så bra på att få vår tillit. Sedan kör ju många med att få oss att tycka synd om dem, o gör man det tillräckligt så är det kört.