Från "PILF:ar --> MILF:ar"
Ida, krya på dig!
Helena, vad kul att H har kunnat vända sig själv!
Imorgon ska Agnes vaccineras, stackars liten.
Ida, krya på dig!
Helena, vad kul att H har kunnat vända sig själv!
Imorgon ska Agnes vaccineras, stackars liten.
Är det någon som har köpt en barnstol ännu (att sitta och äta i alltså)? Vi funderar på en Tripp-Trapp (tror jag den heter), är det någon som har köpt en sådan?
En kompis tipsade om en barnstol som man hänger på bordet. Hon tyckte den var smidig för då var det så lätt att komma åt och torka av golvet under den plus att hon kunde ta med den om de skulle åka bort till någon.
Agnes fick sin vaccination i torsdags och reagerade inte alls. G höll fram en leksak så att hon inte såg att hon blev stucken (enligt instruktioner av sköterskan) så hon satt och skrattade åt leksaken istället för att bli ledsen. Det såg jätteroligt ut! Jag hade varit lite orolig innan men det hade jag inte behövt vara.
Idag har vi varit på IKEA och köpt en barnstol för 99 kr! Ringde på en annons på en Stokke-stol på Blocket idag men den var redan såld. Köper kanske en sådan längre fram när A är lite större.
Anna, vad jobbigt med L, hoppas han snart slutar skrika på nätterna.
Therese, vilken underbar present!
Helena, vad kul det lät när du beskrev när H fick smaka på mat! Jag ser fram emot att ge A mat för första gången, ska bli spännande.
Är det någon som vet någon affär som säljer vita tights (heter kanske inte så till bebisar)eller strumpbyxor? Agnes behöver ha det under en klänning på midsommarafton.
Kaniinis, tack för hjälpen!
Fajga, tack för tipset!
Viktlista:
Frida
Jeanette
Ulrika
Nadia
Fajga
Lise
Ida
Anna
Lena
Jag lägger också till mig på viktlistan. Ska jag skicka min vikt till någons inbox eller har ni inte börjat ännu?
Jenny, grattis till huset! Vad mysigt att flytta till något eget.
Idag har jag och A varit på öppna förskolan Spira i centrum.
Det var sångstund också gjorde jag avtryck på A ena fot och hand. Det var ca 8 st där idag, alltså inte så många. Kan vara upp till 20 st sa de, låter mycket. Det är öppet nästa vecka också sedan är det semesterstängt, öppnar igen den 7/8 om nu någon är intresserad av att gå dit.
Glömde skriva att A var yngst, sedan var de från 4 månader och upp till 8 månader.
Jeanette, kul om vi blir flera som går till öppna förskolan tillsammans!
Ida, jag ser fram emot att se den färdiga tavlan med avtrycken.