• Anonym (Mr Brean)

    Spanska Flugan?

    Jag undrar om Spanska Flugan verkligen funkar?
    Skulle vilja veta om den är effektiv. Givetvis är det rätt individuellt men generellt sett om jag säger så?

    www.lekosmek.se/sexleksaker/spanska-flugan-5214/

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-14 12:39:08:
    TS tilläggskommentar:
    Jag menar dropparna som finns att köpa.

  • Svar på tråden Spanska Flugan?
  • Anonym (Har provat)

    Vi var flera som provade den när jag pluggade men ingen fick resultat. Jag skulle rekomendera viamax produkter istället, finns på leksaksbutiker, tex. www.himmelriket.se tror att de har info på viamax egen sida också.

  • Anonym (Mr Brean)

    Men det ska funka på både maän å kvinnor

  • Anonym (Har provat)

    Ja jag har hört flera som provat men ingen som känt resultat, både killar och tjejer.

  • Anonym (Kille)

    Spanska flugan är ju en ställning också... Trodde att tråden skulle handla om den! :)

  • Anonym (spyan)

    Vi har testat Spanska flugan och varken jag eller min man fick nån nytta av det.. Snarare tvärtom. Jag blev otroligt illamående av det och höll på att spy resten av kvällen..
    Så tack, men nej tack, inget mer Spanska flugan för mig!
    (bäst att tillägga att jag inte tog mer än rekomenderad dos!)

  • Anonym (Mr Brean)

    Vad rekommenderas till tjejen för mer lust, om inte SF (Spanska Fugan) funkar?

  • Anonym (Har provat)

    Som sagt viamax desire, fungerar för vissa, för andra inte, kan vara värt att prova.
    Spanska flugan är från en skalbagge som sägs vara bra för potens, har jag hört.

  • Anonym (nyfiken)

    Anonym (Kille) skrev 2007-06-14 09:59:31 följande:


    Spanska flugan är ju en ställning också... Trodde att tråden skulle handla om den! :)
    va? vad är det för ställing?
  • Lis Alm

    Ofta innehåller "Spanska flugan" koffein och guarana, vilket är preparat som verkar uppiggande.
    Man ska inte ta dropparna och tro att man kommer att få ökad "lust", utan de ger däremot en ökad känslighet. Så man känner beröring tydligare och därmed upplever känslan annorlunda och förhoppningsvis mera eggande/upphetsande.
    Dropparna ska också förtäras 30 minuter före sexuell aktivitet.

    Människor reagerar olika på dessa ingredienser. Ta t.ex. koffein: vissa kan dricka en kanna kaffe på kvällen och sover som en stock medan andra inte kan dricka en halv kopp utan att få sömnsvårigheter.

    Effekten varierar säkerligen ocskå mellan olika varumärken på spanska flugan, dvs också varierande innehåll.

    Spanska flugan är numera "bara" ett lånat namn från skalbaggen Spanska flugan som sägs vara lusthöjande men även dödlig i små mängder. Denna skalbagge är givetvis förbjuden i Sverige.

    Spanska flugan cremen för killar har jag hört otroligt mycket positivt om. Där märks effekten av en ökad errektion samt pirrande.

Svar på tråden Spanska Flugan?