• Elsans

Någon som har eller funderar på att skaffa porslinsfasader till tänderna?

Jag har funderat på det mycket till och från men har inte tagit tag i det på allvar än. det som hindrar mig från att göra det är mest att jag är orolig över att det inte ser naturligt ut. någon som har bilder på sig själv med sånna eller nån som kan rekomendera någon tandläkare som är bra kanske? Jag har hört mycket bra om kent nyman i göteborg men det är så långt för mig att åka.

Spänn av!
  • Svar på tråden Någon som har eller funderar på att skaffa porslinsfasader till tänderna?
  • hus busen

Jag har fasader på mina framtänder..pga att jag skadade dom när jag var liten men man fick inte sätta in fasader förrens man va 20år... Jag är inte så nöjd med dom ... dom är för breda/stora så jag hade inte velat ha fasader om jag kunnde slippa dom...

Har du skador på tänderna?

• Elsans

Nää, de är bara sneda. hur länge sen var det du satte dit dom? Innebär det att du var tvungen att betala dem själv? eftersom du var över 20 menar jag? hur mkt kostade det?

Spänn av!
  • Bloggan

Hej,

Jag fick mina fasader igår, gjorde på mina två hörntänder som jag tyckte var alldlels för spetsiga. jag är supernöjd, kostade 10.000 men nu går jag omkring och bara ler.

• Elsans

Åh, va bra! men va dyrt! jag trodde det kosta typ 3000/tand.

Spänn av!
  • hus busen

Förs. bolaget betalade 5500kr för mina framtänder. men går dom sönder/lossnar så får jag betala själv....

• Elsans

hus busen. OK, det är ju helt klart överkomligt! tack!

Spänn av!
  • thisismylife0

jag har inte men vill gärna ha.Mina framtänder är så mycket större än övriga tänder och jag ser ut som en stor gnagare eller nåt. Därför skulle jag vilja jämna ut tandraden medlite fasader. Får göra det när jag blir rik

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • lillagryn2

-har fasader sedan en ridolycka och jag älskar mina tänder. De är vita, vackra och ser naturliga ut.

• Plankis

Bloggan: Vart gjorde du dina tänder?

Svar på tråden Någon som har eller funderar på att skaffa porslinsfasader till tänderna?