• Änglagård

Ni som diskar för hand....

En liten fråga till er som diskar för hand. Använder ni diskborste eller disksvamp när ni diskar? Om ni använder både och så välj det alternativ som du använder mest.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som diskar för hand....
  • septbebis
    therre skrev 2007-06-14 23:41:29 följande:
    Ibland diskborste och ibland mitt favoritredskap - en diskborste som har svamp framtill istället för borste och i handtaget fyller man på med diskmedel i så man alltid får en lagom dos. Perfekt va?
    Samma här.
  • therre
    septbebis skrev 2007-06-14 23:53:46 följande:
    Samma här.
    visst är de bra? min kompis som bodde i sthlm hade en när jag var där och hon hade köpt sin på sitt ica så jag blev så förvånad när jag kom hem till lilla byn och de hade en här nu har jag köpt en till syrran också och tom hennes kille tycker det är kul att diska då
  • Lundby87

Mest borste men ibland får svampen också vara med

• Snutte83

"Diskborste" med svamp på

Jag lider inte av dåligt minne, Jag njuter av det!
  • Tiiina86

kunde inte rösta för ja använder båda, har diskborste och svamp och sen har ja också diskborste me svamp på:) men använder svampen mest till tallrikar samt glas för då räcker diskmedlet längre i svampen än på borste å d e lä'ttare sen diskborste använder ja till stekpannan m.m.

• lonnir
    therre skrev 2007-06-14 23:41:29 följande:
    Ibland diskborste och ibland mitt favoritredskap - en diskborste som har svamp framtill istället för borste och i handtaget fyller man på med diskmedel i så man alltid får en lagom dos. Perfekt va?
    mee too, mee too
  • HannaCecilia

En påfyllningsbar borste med svamp. Går jätte snabbt så tycker jag.

• Mysluvan

Båda men mest svampen.

Många är kallade, få är utvalda.
Svar på tråden Ni som diskar för hand....