• soome

ebba o didrik!!!!

Ska du se Ebba o Didrik i morgon? en riktig höjdare då tyckte jag=)

• Svar på tråden ebba o didrik!!!!
  • lilltrillan

ja just det ja

soome skrev 2007-06-15 14:36:57 följande:
    lilltrillannär du kom tillmej påstranden och du kysste mej på handen har jag älskat bara dej och ritat ditt namn i sanden yrla yrla virvelflicka ngt sånt
  • Hstintan

I love you * I love you so * Not just only filosophycally * Love you * I love you so * Watch out for the other guy *didrik plinkar en kärlekssång till yrla på pianot*

• numberone
    soome skrev 2007-06-15 14:36:57 följande:
    lilltrillannär du kom tillmej påstranden och du kysste mej på handen har jag älskat bara dej och ritat ditt namn i sanden yrla yrla virvelflicka ngt sånt
    *asg* den är så söt när han spelar och sjunger
  • lilltrillan

ja den ja, den har man trallat på ett par gånger

Hstintan skrev 2007-06-15 14:37:49 följande:
    I love you * I love you so * Not just only filosophycally * Love you * I love you so * Watch out for the other guy *didrik plinkar en kärlekssång till yrla på pianot*
  • numberone
    Hstintan skrev 2007-06-15 14:37:49 följande:
    *ligger på golvet å vrider mig av skratt*
    mammutten81 skrev 2007-06-15 14:38:09 följande:
    Här tror jag ni kan ladda ner låten, vet inte vad det kostar.www.box.net/shared/j0qi9oi3hl
    sååå bra!
  • soome

kolla grejer i filmen altså, mycke prylar mm, kalaset ebba var på glömmer man ju inte.=)

• numberone
    soome skrev 2007-06-15 14:40:05 följande:
    kolla grejer i filmen altså, mycke prylar mm, kalaset ebba var på glömmer man ju inte.=)
    Inte alla möten vid telekiosken heller
Svar på tråden ebba o didrik!!!!