ebba o didrik!!!!
Ska du se Ebba o Didrik i morgon? en riktig höjdare då tyckte jag=)
Ska du se Ebba o Didrik i morgon? en riktig höjdare då tyckte jag=)
jag är 20:)
Hehe de va min favvo serie, e 23.
nån som kommer ihåg låten som de fina tjejerna sjöng? nått me lagt kort ligger! tror ja de sjöng!
det var en länk här tidigare med den låten:)
ballerinamuffins:
om du vill ha mej så får du ta mej omdu vill ha mej bla bla, lagt kort ligger
jag är 27....
Hmm när var det Ebb&Didrk gick första gången??
Jag är 27.
Ebba & Didrik visades 1990.
Ååååh, måste se!!! Har alla avsnitten på video nånstans på nån vind, men har inte tittat på ååår! Vi lärde oss den där dansen utantill och försökte klä oss lika som de tuffa tjejerna!!!
vi lärde oss oxså den där dansen utantill ja å mina vänner det va så cooolt då :) hade kasetten med alla låtarna oxså :) älskarde verkligen den serien när jag va liten:)
Ska försöka se den, kanske inte helt lätt med två vilda kids vakna vid den tiden, men försöka måste jag! :)
Älskade den serien som yngre och har kollat på alla repriserna som visats.
vi ska nog spela in den ska kolla på den oxså :)
såg att så går det till i saltkråkan visas kl 9,45 i morgon oxså :)
Åååh, jag visste inte att det skulle gå, TACK för tipset. Älskade Ebba & Didrik när jag var yngre. :)
Första avsnittet var lika bra som väntat. Visst var det annorlunda att vara barn förr? Jag är född 80 och jag sprang också runt i för bylsig jeansjacka och stentvättade jeans, skitfult egentligen. Men barn var barn, inte små tweenies eller små vuxna med modertiktiga kläder och glittriga mobiltelefoner. Mysbyxor fungerade toppen! Jag saknar den tiden *drömmer mig tillbaka*
Ebba rules!