• Svar på tråden Matte från Brygglov/Bygglov
  • Meli o Neo

Tycker inte alls han är snygg.
    Jag diggar han i det andra programmet (på trean??) med han som har blåställ, rakat huvud och snus. HAN är jävligt snygg... :-P

• Meli o Neo
    Meli 8 Stef skrev 2007-06-16 09:32:38 följande:
    Tycker inte alls han är snygg. Jag diggar han i det andra programmet (på trean??) med han som har blåställ, rakat huvud och snus. HAN är jävligt snygg... :-P
    Fasen jag kan inte komma på vilket program han är med i, kanske Äntligen hemma på fyran...? Han tillhör nåt byggteam iaf. Nån som har en aning om vem jag menar...?
  • a halleluja moment

Trossens mamma skrev 2007-06-15 23:33:15 följande:

hahaha mitt en gammal tonårskärlek speglade alltid just arlset innan han gick ut genom dörren
    [/citat]

ahahahahhahahaahhahaa näää hahahahahaha jisses!!!
    Kolla av läget där bak

Meli 8 Stef skrev 2007-06-16 09:32:38 följande:
    [citat]
    Tycker inte alls han är snygg. Jag diggar han i det andra programmet (på trean??) med han som har blåställ, rakat huvud och snus. HAN är jävligt snygg... :-P
    Ja han som river i va heter det från koja till slott???
    Det är mumma
  • Kall öl
    Meli 8 Stef skrev 2007-06-16 09:37:50 följande:
    Fasen jag kan inte komma på vilket program han är med i, kanske Äntligen hemma på fyran...? Han tillhör nåt byggteam iaf. Nån som har en aning om vem jag menar...?
    Björn då?
    Trevlig Sommar!
  • a halleluja moment

men e d inte från koja till slott?
  • Caab
    Tror du menar han som brukar bygga med Martin Timell Kan inte annat än hålla med dig
  • Kall öl
    Caab skrev 2007-06-16 10:37:47 följande:
    Tror du menar han som brukar bygga med Martin Timell Kan inte annat än hålla med dig
    Är int det han Björn?
    Trevlig Sommar!
  • 4barns mamma

inget fel alls på honom !!!!!!

• Caab

Kall öl: Mycket möjligt att han heter Björn, det låter bekant. Det är ju i Äntligen Hemma man kan se honom i alla fall

• Kall öl
    Caab skrev 2007-06-16 10:43:38 följande:
    Kall öl: Mycket möjligt att han heter Björn, det låter bekant. Det är ju i Äntligen Hemma man kan se honom i alla fall
    Ja då är det nog han. Han är nam
    Trevlig Sommar!
Svar på tråden Matte från Brygglov/Bygglov