• UrsusPrunusPadus

Var månlandningen 1969 en bluff?

Finns det ni som tror det? På allvar?

Hamnade i diskussion idag med en man som verkligen trodde det, "Imperialistiskt propagandatrick" sa han.

På min fråga om dom andra fem månlandingarna under Apolloprogrammet också var en bluff frågade han

"Gjorde dom flera månlandningar"!?!

Hög nivå där

• Svar på tråden Var månlandningen 1969 en bluff?
  • K J N

Det finns alltför många småkommunister kvar även i dessa dagar..

• TEDDEN

Eller så handlar det enbart, vilket jag tyvärr tror, om bristande allmänbildning.

• lanfear

även jag har haft den diskussionen med en helt fanatsikt konspirations teoretiker.

Han var ju så säker på sin sak.. att de hade filmat det hela i hollywood osv när jag frågade om han hade varit där och sett det hela så orkade han inte diskutera det med mig längre.

• Mrs  You

Finns ju t.o.m folk som anser att 9/11 var i scen satt... fanns en hel den konstiga teorier men dem är inte dåliga asså på att konspirera....

• Joona

Om man ser filmen som säger att det är en bluff så kan jag säga är att den är övertygande.

Jag kan säga så här: Jag vet faktiskt inte

• miniGrynet
    Joona skrev 2007-06-18 02:14:09 följande:
    Om man ser filmen som säger att det är en bluff så kan jag säga är att den är övertygande.Jag kan säga så här: Jag vet faktiskt inte
    vad är det för film?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Jan 39

Det är en film som under en och en halv timme visar både att tvillingtornen blåstes ut inifrån och inte av några plan och vilka som tjänade miljarder på detta.
    Länken är här:
    video.google.com/videoplay&q=loose+change

Man tror att det är bara en helt kort film för den liksom stannar efter ett tag, men ha tålamod!
    Den är svensktextad.

• Jan 39

För att svara på Ts så har gansa många ifrågasatt bilderna från månen för det är många egendomligheter med dom.
    Ljuset - tyngdkraften - sättet damm far upp i "luften" på o s v.

• Jan 39

Ryssarna låg ju före USA med sitt rymdprogram = Lajka, Gagarin o s v och då är det ju litet märkligt att dom aldrig haft någon månlandning...

• Ameos

Självklart! Dessutom ägde inte fotbolls-VM 1958 rum i Sverige, utan det var också bara "fejk".

Det vet ju alla.

Svar på tråden Var månlandningen 1969 en bluff?