Hej hopp i snöyran,
S-holm bjuder ju i vart fall på mer snö och man undrar om det någonsin kommer att bli vår? Jag har idag plogat bort snön med vagnen på flera av kommunens gator och eftersom att Frida hatar att få på sig mössa och ytterkläder samt bli nedstoppad i vagnen så skrek hon så att jag inte alls blev rätt klädd för att utföra detta. Underlinne, fleectröja samt Canada Goose-jacka - blev rätt varmt efter ett tag! Men Frida nöjt i fulla drag och skam den som ger sig...
Jag bråttas annars ständigt med funderingar på vad jag ska göra när honsover; städa, vila själv, ringa en massa samtal, eller fixa allsköns ärenden som maken tycker att man borde kunna göra när man är föräldra "ledig" HELA LÅNGA dagarna! Ledig är ju som sagt ett begrepp man kan definiera på olika sätt och den senaste tiden när de flesta rutiner kring aming, blöjor etc har börjat att sätta sig hyfsat så ägnar jag delar av min tid till att fundera lite över relationer, könsroller, egen identitet etc. (Ops! kanske lite djupsinnevarning på mig där?).
Var ju en klok tanke av (dig Ugglan tror jag?) att vi kanske skulle försöka tidigarelägga träffen lite så att man har en rimlig chans att ta sig hem innan rusningen börjar. Vad tror ni om kl 13.00 istället? Då kanske också den värsta lunchruschen har lagts sig?
En god idé är väl också att vi försöker logga in på torsdag f.m för att stämma av vilka som siktar på att komma med.
Ser fram emot att träffa er alla de små flintisarna