• bellanbus

Vid sjukdom så ;

Ja själv så är jag neurotisk as hell o ringer oftast 112.....

Oskyldig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid sjukdom så ;
  • Kall öl

Fl såklart

Trevlig Sommar!
  • bellanbus
    Kall öl skrev 2007-06-18 22:33:03 följande:
    Fl såklart
    Ja kommer inte ambulansen inom 5 min så kan jag i panik slänga mig framför datorn!!!
  • CeeJay

Lägger jag mig ner o inväntar bättre tider - det alternativet VILL jag ska gälla för mig.

Jag är sjuk NU och inte fan kan jag ligga ner inte, jag måste ta hand om två barn varav den ena har vattkoppor och en sambo som har ryggskott...

• siamusen

Kombination av fl och 112..brukar skriva hysteriska inlägg med tjugotolv puffar samtidigt som jag ringer och gråter i luren.

Värst var när jag slet av en del av min stortånagel

Trodde jag skulle fa mjäll ocksa...

• elrovi

Läser i mina böcker, och pratar med (jobbar)kompisar...är sjuksköterska, inte så bra alla gånger

• CeeJay

siamusen: Aha är det därför det tutar upptaget på stortånagelavdelningen på 112 då? Min vattkoppsunge har oxå gjort illa tån och jag försöke ringa 112...men upptaget

• siamusen
    CeeJay skrev 2007-06-18 22:41:12 följande:
    siamusen: Aha är det därför det tutar upptaget på stortånagelavdelningen på 112 då? Min vattkoppsunge har oxå gjort illa tån och jag försöke ringa 112...men upptaget
    Ja, förlat

fast a andra sidan har jag ocksa fatt ryggskott sa jag fick ju mitt straff
  • bellanbus
    siamusen skrev 2007-06-18 22:39:24 följande:
    Kombination av fl och 112..brukar skriva hysteriska inlägg med tjugotolv puffar samtidigt som jag ringer och gråter i luren.Värst var när jag slet av en del av min stortånagelTrodde jag skulle fa mjäll ocksa...
    Men är det inte märkligt att folk inte svarar på en gång??? Man får ju ibland vänta säkert 2 minuter innan någon svarat....Ja inte är det klokt med fl....

Mjäll är illa....du kanske får starta en tråd om det igen, kanske det finns någon som har missat dina andra 7 trådar om det ämnet????
  • bellanbus
    CeeJay skrev 2007-06-18 22:38:16 följande:
    Lägger jag mig ner o inväntar bättre tider - det alternativet VILL jag ska gälla för mig.Jag är sjuk NU och inte fan kan jag ligga ner inte, jag måste ta hand om två barn varav den ena har vattkoppor och en sambo som har ryggskott...
    Du skulle haft en sån där "hängbänk" om du förstår vad jag menar????Skrattande
Svar på tråden Vid sjukdom så ;