• bellanbus

Vid sjukdom så ;

Ja själv så är jag neurotisk as hell o ringer oftast 112.....

Oskyldig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid sjukdom så ;
  • bellanbus
    CeeJay skrev 2007-06-18 22:46:00 följande:
    bellanbus: Hängbuk menar du? Ja efter två barn och en jäkla massa överflödskilon så jag har en sån...
    Nej JAG menade hängpung....men kom på att du är kvinna....eller????

Skrev jag bänk....ja jag säger då det....undra vad ordblindhet kan vara ett symtom på...
  • W W

Går jag ner till "turkkiosken" på hörnan o köper nåt (il)legalt vodoo hokuspokus jamba shit.. annars blir man ju aldrig frisk

• CeeJay

bellanbus: Jaaaa jag tror att jag är kvinna? Har ganska mörk röst och sitter brebent ibland..

NU blev jag så jäkla sjuk, väljer mellan att gå och ta en halstablett, gå och lägga mig eller ringa 112? Vad tycker ni?

• ischa
    bellanbus skrev 2007-06-18 22:48:07 följande:
    Nej JAG menade hängpung....men kom på att du är kvinna....eller???? Skrev jag bänk....ja jag säger då det....undra vad ordblindhet kan vara ett symtom på...
    HÄNGPUNG och KVINNA????????? Det blir något för FL att bita i!
  • ischa
    ischa skrev 2007-06-18 22:49:56 följande:
    HÄNGPUNG och KVINNA????????? Det blir något för FL att bita i!
    Bita i hängpungen!! HAHA, ibland är jag bara så rolig!!
  • bellanbus
    CeeJay skrev 2007-06-18 22:49:34 följande:
    bellanbus: Jaaaa jag tror att jag är kvinna? Har ganska mörk röst och sitter brebent ibland..NU blev jag så jäkla sjuk, väljer mellan att gå och ta en halstablett, gå och lägga mig eller ringa 112? Vad tycker ni?
    Eller kanske du kan spjäla fast dig själv på en bräda....kanske är bra mot skottet du fått i ryggen.....

Men glöm inte att hyvla den först (brädan alltså) annars kan det göra ajaj i rumpestumpen och framstjärten...Skrikandes
  • bellanbus
    IsDimma skrev 2007-06-18 22:49:33 följande:
    Går jag ner till "turkkiosken" på hörnan o köper nåt (il)legalt vodoo hokuspokus jamba shit.. annars blir man ju aldrig frisk
    Det är så alltså....???
  • CeeJay

bellanbus: Nej du ÄR ju verkligen sjuk, du glömmer så lätt och kan inte skriva rätt ord. Det är ju min SAMBO som har blivit skjuten *da´a*

Nu känner jag mig lite mobbad av ischa som gör sig rolig på bekostnad av min hängpung nu går jag och lägger mig.

Go natt alla sjuklingar *springer iväg och rotar i väskan efter inhalatorn - men jag har ju inte astma tar en halstablett i stället*

• bellanbus
    CeeJay skrev 2007-06-18 22:54:47 följande:
    bellanbus: Nej du ÄR ju verkligen sjuk, du glömmer så lätt och kan inte skriva rätt ord. Det är ju min SAMBO som har blivit skjuten *da´a*Nu känner jag mig lite mobbad av ischa som gör sig rolig på bekostnad av min hängpung nu går jag och lägger mig.Go natt alla sjuklingar *springer iväg och rotar i väskan efter inhalatorn - men jag har ju inte astma tar en halstablett i stället*
    *slår mig för pannan*

Hjäääääälp.....jag vet inte *hyperventilerar* vad jag ska göra *flämtar*.....

Du måste skaffa en längre planka då ju!!!!!!!
  • siamusen

Annars kan man lägga sig i frysen ett tag och kyla bort det onda...snaska lite pa en glass samtidigt och känna hur benen domnar.

Svar på tråden Vid sjukdom så ;