• bellanbus

Vid sjukdom så ;

Ja själv så är jag neurotisk as hell o ringer oftast 112.....

Oskyldig

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vid sjukdom så ;
  • ischa

Behövs ingen läkare längre! FL har kunskaper om alla åkommor.
    Om ingen kan svara på vad jag lider av kan de alltid uppmana mig att lämna min man. Han har säkert porrsurfat så jag blivit sjuk pga brist på uppmärksamhet!

• siamusen
    bellanbus skrev 2007-06-18 22:43:19 följande:
    Men är det inte märkligt att folk inte svarar på en gång??? Man får ju ibland vänta säkert 2 minuter innan någon svarat....Ja inte är det klokt med fl....Mjäll är illa....du kanske får starta en tråd om det igen, kanske det finns någon som har missat dina andra 7 trådar om det ämnet????
    Eller sa kan jag skriva en trad om mina enorma problem med svamp pa knâskalarna.
  • Runguska

Jag går omkring och klagar alternativt ligger på soffan och klagar om jag mår riktigt dåligt.

• bellanbus
    elrovi skrev 2007-06-18 22:40:56 följande:
    Läser i mina böcker, och pratar med (jobbar)kompisar...är sjuksköterska, inte så bra alla gånger
    Kanske du kan starta en rådgivningstråd är på fl, vi hade verkligen kunnat behöva det????

Skrikandes

Flört
  • CeeJay

bellanbus: Hängbuk menar du? Ja efter två barn och en jäkla massa överflödskilon så jag har en sån...

• bellanbus
    siamusen skrev 2007-06-18 22:44:44 följande:
    Eller sa kan jag skriva en trad om mina enorma problem med svamp pa knâskalarna.
    Trädsvamp?

Eller var det damp???

Ja jag vet inte....JAG ringer 112...
  • Madde30

Hahaha vilken skön tråd!! Mer ironi på fl!

• bellanbus
    ischa skrev 2007-06-18 22:44:05 följande:
    Behövs ingen läkare längre! FL har kunskaper om alla åkommor. Om ingen kan svara på vad jag lider av kan de alltid uppmana mig att lämna min man. Han har säkert porrsurfat så jag blivit sjuk pga brist på uppmärksamhet!
    Det är för att du är alldeles för ball.....

Eller just det....det var ute att vara ball....så då är du rätt inne om du inte är det...eller hur var det nu???
  • elrovi
    bellanbus skrev 2007-06-18 22:45:17 följande:
    Kanske du kan starta en rådgivningstråd är på fl, vi hade verkligen kunnat behöva det????
    jag gör er nog mer sjuka
  • piixelslyna

Jag ligger i sängen och vägrar gå upp. Jag inväntar bättre tider alltså.

Svar på tråden Vid sjukdom så ;