• Anonym (tönt)

Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!

Måste göra det idag, apoteket har väl? Fan, jag kommer ju dö! Känns nästan som om det står i pannan på mej *hem och knulla*

Men jag ska hämta ut ett recept på samma gång, kan jag betala kondomerna vid "recept-kassan"?

Usch, skämms redan!

• Svar på tråden Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!
  • Anonym (tönt)
    Sastbro skrev 2007-06-19 11:53:16 följande:
    Anonym (tönt) skrev 2007-06-19 11:52:48 följande:
    Vad tänkte du då! *skrattar!*
    Att dom ska minsann hem och knulla, snusk!!!
    Åh så föreställde jag mej det, och rynkade lite äcklat på näsan!
  • Hannah76

Haha. Fattar ninte varför det känns så pinsamt, men det gör det..*S* Vi skulle köpa efter att vår sista dotter hade kommit.. o båda var helt till sig o fnissiga..*S* Vi gick inte på apoteket o gick ut igen.. Helt patetiskt-. Slutade med att mannen gick in o köpte iaf.*L*

• MissKate
    Anonym (tönt) skrev 2007-06-19 11:54:22 följande:
    Att dom ska minsann hem och knulla, snusk!!! Åh så föreställde jag mej det, och rynkade lite äcklat på näsan!
    Usch vad du är snuskig som ska knulla.
  • Sastbro

Anonym (tönt) skrev 2007-06-19 11:54:22 följande:

Att dom ska minsann hem och knulla, snusk!!! Åh så föreställde jag mej det, och rynkade lite äcklat på näsan!
    Hahahahaha!!!! Knäpp du är! Gå å köp kådisar nu! Inget å generad över!
  • Spoky

Inget att skämmas för. Tänk dig tjejer som köper OB på Konsum. Står det skrivet i pannan på dem att "Nu ska jag hem och sära på benen för att köra upp en liten en i musen". Knappast. :D

Men gå du till Apoteket, ta en ask (30 pack så du klarar dig), betala i kassan och gå därifrån. Det är det mest neutrala stället.

Själv betalar jag mina kondomer med kort till och med.

Måste berätta att jag var lite elak mot en tjej i kassan för massa år sedan. Var på Åhléns och hade köpt kondomer. Såg att tjejen i kassan var mer nervös än jag (kanske nån ny vikarie) så jag frågade om det var öppet köp, varvid hon svarar (med en gäll röst): "Eh. Det är INTE öppet köp på kondomer".

Usch, vad elakt av mig. *ler elakt*

Ska lägga till att jag kanske var runt 20 när det hände.

• Anonym

Jobbar också på en mack och tänker inte alls på när folk köper kondomer det e lika vanligt som när nån köper en korv. Kan reagera lite när de ber om xl kondomerna men inte annars

• Baronessan
    ThisBabyHasATemper skrev 2007-06-19 11:52:58 följande:
    Förstår inte heller vad det är som är så pinsamt? Folk köper kondomer varje dag så vad är grejen? Min sambo är likadan. Han skickar in mig för att köpa kodis istället och står utanför och väntar, för han menar att det skulle vara så uppenbart om han också följde med in. Han är störd!
    *asg* Det är som min make som tyckte det var pinsamt att handla huvudvärkstabletter samtidigt som han köpte kådisar. "Ja, men det är ju så uppenbart att de kommer tro att jag ska ut och festa och sen rumla runt."

"Men du SKA ju inte det så vad spelar det för roll vad de TROR?!" undrade ju jag, men fick aldrig nåt vettigt svar på det. *skratt*
  • Anonym

Tycker också sånt är jättepinsamt. Har köpt kondomer en gång i hela mitt liv. Vad illröd från tårna och upp till hårfästet. Kändes som hela affären tittade på mig.

• MissKate
    Spoky: *asg* Ja , det var lite småelakt, men kul.. Hehe
  • Sastbro

(Måste berätta att jag var lite elak mot en tjej i kassan för massa år sedan. Var på Åhléns och hade köpt kondomer. Såg att tjejen i kassan var mer nervös än jag (kanske nån ny vikarie) så jag frågade om det var öppet köp, varvid hon svarar (med en gäll röst): "Eh. Det är INTE öppet köp på kondomer".

Usch, vad elakt av mig. *ler elakt* )

Ska lägga till att jag kanske var runt 20 när det hände.

Det låter nästan som om det kunde vara jag!!! Hahaha!!!

Svar på tråden Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!