• Anonym (tönt)

Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!

Måste göra det idag, apoteket har väl? Fan, jag kommer ju dö! Känns nästan som om det står i pannan på mej *hem och knulla*

Men jag ska hämta ut ett recept på samma gång, kan jag betala kondomerna vid "recept-kassan"?

Usch, skämms redan!

• Svar på tråden Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!
  • mHalmstadsmamma

När jag köpte kondomer på apoteket var det kassörskan som var mest generad..hon skulle snabbt lägga dem i en kasse..fumlade och tappade dom...jag bara stod och kikade på henne...jisses alltså

DET är inget att SKÄMAS över......de ska vara glada att folk vill skydda sig.

Var bara lugn och köp du dina kondomer.

• Anonym (tomaten)

Kan du inte beställa på nätet? RFSU kanske.... (antar att man kan det iaf )

Min sambo får handla våra kondomer, jag törs inte... Skulle bli en tomat då

• Baronessan
    mHalmstadsmamma skrev 2007-06-19 11:58:11 följande:
    När jag köpte kondomer på apoteket var det kassörskan som var mest generad..hon skulle snabbt lägga dem i en kasse..fumlade och tappade dom...jag bara stod och kikade på henne...jisses alltsåDET är inget att SKÄMAS över......de ska vara glada att folk vill skydda sig.Var bara lugn och köp du dina kondomer.
    Håller med! Det är INGET att skämmas för, tvärtom nåt man borde vara stolt över!

Jag tycker alla som köper kondomer borde få en trumpetfanfar, lite konfettiregn, och kanske ett par extra kådisar på köpet som belöning för att de faktiskt skyddar sig!
  • jengus

En gång för länge sen skulle jag köpa kondomer på konsum och dom fanns bara bakom kassan,så när jag ska betala de andra jag köpt så sa jag
    -Ett paket profil oxå!
    damen i kassan hörde inte vad jag sa å sa va???
    å jag fick säga det högre ETT PAKET PROFIL OXÅ!!!!!
    Jag tyckte det var JÄTTE pinsamt för det stod massa människor i kö bakom mig! När damen hörde vad jag sa blev hon helt röd i ansiktet!! Men det var när jag var 18,nu skulle jag inte tycka det var pinasamt!!

• Sommaren22juni1979

Jag går in på apoteket , tar min vara och går till kassan.. Jag bryr mig inte om vad andra säger eller tänker .. ( Nu behöver jag inte det längre då jag är lyckligt gift )

Jag skyddar mig iallfall mot allt som man kan skydda sig emot med kondom.
    Jag hade hellre haft den inställningen att tänkt de kanske tänker ;

En smart tjej som tar intivativ , hon tänker på att skydda sig , skitbra ..

Försök tänka så , då ska du se att de är inte så hemskt att köpa då ;)

En liten ängel sa till mig i mina drömmar .... snart .. snart ska du få din önskan...
  • Nadjis

haha, jag stod en gång i kön på apoteket med glidmedel och kondomer, kollar bakom mig där står en kille med EXAKT samma varor. Han tittade på mig och skrattade sen sa han - Trevlig helg, det ser det ut som det blir iallafall.

• mrsjonte

Had etyckt att det är värre att gå till gyn sen för att man typ fått en sjukdom.

Men det är som TS det står i pannan vad man ska göra!

• Anonym (tönt)

*Skrattar* Är fortfarande livrädd, men ligga vill jag ju, å jag får ta tjuren vid hornen

• Myran H

Det är coolt att köpa kondomer. Det visar att man är ansvarstagande! Efter mina första, livrädda mack-utanför-stan-köp har jag alltid köpt i vanliga mataffären, leta efter rätt på stället vid kassorna, ner med dem i korgen, och sen upp på bandet jämte mjölken och brödet bara.

Svar på tråden Fan det är ju pinsamt att köpa kondomer!