• Anonym

Vad har ni i lön???

Jag är egen företagare så det varierar. Brukar ligga mellan 25-30 000 kronor i månaden. Ibland kan det vara mer men vissa månader händer det att inget rullar in, då är det bra att ha lagt undan lite. Min man tjänar ungefär lika mkt, kanske lite mindre.

• Anonym

8000 efter skatt jobbar med telemarketing heltid tycker det e piss!

• Anonym

50000 personal ansvarig på dataföretag

• Anonym

Jag är undersköterska och tjänar 18350 kronor brutto. Men jag undrar lite varför du är intresserad av vad vi tjänar??
    /Jag

• Anonym

Jag är nyutbildad sjuksköterska med flera års erfarenhet från vården innan jag började plugga. kommer att få 20000 kr före skatt/mån när jag börjar jobba i juni...skitdåligt! men jag har inga lån iaf!

• Anonym

Jag är jurist och tjänar 15 000 kr.

• Anonym

Jag är handläggare på en statlig myndighet. Även om jag tjänar sämre än de flesta jurister så tjänar jurister i allmänhet inte heller hälften så bra som folk tror.

• Anonym

Jag är butikschef o tjänar 22 000:-
    Min man är jurist i tjänar 43 000:-

• Anonym

jag får ut 7500/månaden........

• Anonym

Jag är utbildad jurist och arbetar som inköpare tjänar 22 000 kr i månaden min chef som är chef vid en en avdelning i en större komun tjänar 30 000 kr i månaden så vi klagar inte. Gemnesamt får vi ut 37 000 kronor i månaden (efetr skattejämkning). MEN DET ÄR KLART MYCKET VILL HA MERA.

Svar på tråden Vad har ni i lön???