• Anonym

Vad har ni i lön???

Mollie - det ar mkt svart att jamfora sverige med usa eftersom prisskillanderna ar stora beroende pa var i USA man bor (NYC och San Fran ar dyrast), men vi kopte vart nybyggda hus for $360,000 for nagra ar sedan, och vi betalar runt 20 000 kr/manaden i ammortering. Om vi kopt i NYC hade vi fatt hogst en 1-2 rumslagenhet for det priset, och sakerligen inte pa 5th avenue

• Anonym

Jag jobbar som administrativ assistent på ett fordonsföretag i Gbg och fick 23 000 kr i ingångslön. Jag är nöjd.....!!

• Anonym

jag får 27000/mån så jag är nöjd!

• Anonym

Jag går på sjukersättning och får ut 5900:-/mån. Sambon jobbar inom transport och får ut 14600:-/mån. Han har 2-årigt transportgymnasium bakom sig samt 10 års erfarenhet på samma företag av detta jobb.

• Anonym

Utan jobb för tillfället, men senast tjänade jag drygt 19.000 kr (+jourersättning) som trafikledare.

• Anonym

Civilingenjör, jobbat två år på Volvo i Göteborg. Lön 25 200 kronor per månad plus ca 12 000 kr per år i reseersättningar och bonus.

• Anonym

Jag är lärare, 1-7, tjänar just nu 22000, är ganska nöjd. Har jobbat drygt tre år. Min sambo är civ. ek., han tjänar ca 25000 + möjlighet till viss bonus (har jobbat ca 3,5 år).

• Anonym

Jag arbetar som kurator inom landstinget och har 19 900. Inte så nöjd. har jobbat fyra år som socionom o borde ha tagit mig högre men då måste man byta jobb ofta (och det är inte heller så kul ju) och helst jobba inom privat sfären.

• Anonym

Montessorilärare(3-6 år) - 24500/mån

• Anonym

Efter 4 år på högskola tjänar jag 16000 kr per månad. Ett års arbetslivserfarenhet. Känns skit rent ut sagt.

Svar på tråden Vad har ni i lön???