Inlägg från: Anonym (mars) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mars)

Reductil

Hej jag började äta r i mars. Har höjt dosen två ggr. Det händer en del men jag är rädd att det ska gå för fort. Jag har lagt om min kost men har inte kommit igång med träningen ännu.

• Anonym (mars)

Det är ju perfa att de fungerar med aptiten det är ju det som är största hjälpen.
    Det är nu du ska passa på att lägga om dina matvanor. Så som allt dietister säger. Som de man ser på tv. De lider ju ofta stackarna för de är så hungriga och sugna i början. Det slipper vi

Hur går det med cycklandet? Jag har en men kommer inte mig för. Gillar inte att träna när sambon e hemma.
    Så fånigt.

Anonym (nytt liv) skrev 2007-06-25 00:18:31 följande:

tråkigt att det inte funkade på sig hoppas dom har nått annat du kan testa...dom funkar bra på mig! jag känner mig som vanligt fast mindre hungrig nästan inte hungrig alls. jag är inte ens sugen...jag äter mycket mindre än jag brukade göra och har nu endast ätit dom i 4 dagar. det kanske är för tidigt att säga men dom funkar än så länge bra...jag ska väga mig på torsdag då blir det exakt en vecka sen jag började...ska imorgon iväg och köpa en motionscykel...
  • Anonym (mars)

Valde fel knapp för nicket. de tre senaste e mina

• Anonym (mars)

Till alla er som vill få r. ni måste hitta en läkare som tror på r. och sen gå mer 2 kg själva först. Det är nått kriterium de har satt upp.

Man får högkastnadskort efter 900 och då får man 50% rabatt.
    JAg äter 2x15mg det är inte billigt direkt. Plus att mitt högkostnadskort gick ut nu precis så bara en mån av tre har jag fått rabatt på.

Men nu har jag rabbat på de sista tre

Svar på tråden Reductil