• Anonym

Reductil

hej!
    jag har själv gått ner 12kg innan jag gick till läkarn och bad om hjälp med dom sista kilorna för jag stod still började med reductil fick först 10 mg hände inget, fick dom stakare på 15mg hände inget. Men jag fick riktigt med yrsel när jag reste mig och gjorde nåt. men nån hjälp med vikten fick jag inte av dom.
    Så jag hoppas dom funkar på dig.

• Anonym

Hur mkt övervikt måste man ha för att det ska bli aktuellt med Reduktil?? (hur mkt har(hade ni). O spelar det någon roll om man har ämnesomsättningsfel och äter Levaxin??
    Jag har lagt om min kost rört mig mer o går inte ner ett gram. Väger 73 till 160. Vill ner under 60. Låter det orimligt??
    Låter som om jag skriver till läkaren ju. Ja ni får va min läkare nu om ni kan svara!!

• Anonym

Jag fick tipset om detta. Ska ringa VCT imorgon! Återkommer i denna tråd! Tack för att du tog upp detta!

• Anonym

Jag vill också vara med här. Jag vill börja äta. Har gått ner 12 kg på grund av att jag böt epilepsi medicin. Men står nu still på 82 kg till mina 163 cm. Vill ner till minst 70 kg. Känner att jag inte mår bra. Jag har BMI 30.
    Jag har inte pratat med nån läkare men bestämde mig just nu för att boka tid.
    Har dock en undran: går de ihop med epilepsimedicin?

• Anonym

Hej hej

Jag gick ner 4 kg på 1,5 veckor. Med reductil

Fanstiska,tar bort allt sug efter sötsaker...

Gick promenader på morgonen en halvtimme.

Inga biverkningar!

• Anonym

6828
    men testa zenical endå

det gäller att äta rätt
    magra kött som kykling o kalkon o grönsallad små påtatis o så gör du uppehåll i mellan att man shet på sig visar det att man kan inte äta det i länge perioder.

kör typ 2-3 veckor o sen va utan de i mellan men försätt att äta bra o kanske unna dig gott då o då under den tiden som du gör uppehåll från tabletter

• Anonym

Får jag fråga en sak..

Någon som har fått huvudvärk av R? Tog första tabletten igår.. Tacksam för svar..

• Anonym

Hejsan på er!

Ska börja ta reductil om ca 2 veckor. Jag kämpar med vikten, försöker gå ner i vikt med hjälp av massor med träning men det känns lönlöst. Går ner några hekton eller t o m går upp i vikt.

Känner ni av biverkningar?? Sömnlöshet, rastlöshet mm?? Ska bli intressant o se vad som händer.
    Märker ni av att medicinen verkligen hjälper??

Svar på tråden Reductil