• uniMog

Reductil

lägger till den här tråden också i mina favoriter och går och lägger mig i soffan... har varit ute och joggat och är helt sluuut...

What do they need such good eyesight for anyway?
  • uniMog
    Anonym (Helt Ny) skrev 2007-07-19 22:39:02 följande:
    Kikar in här och hittade denna tråd.Va hos läkaren idag och hon skrev ut Reductil åt mej så det är min första dag som jag äter det.Ska bli spännande att se om detta funkar för mej. Åt Citalopram för 2 år sedan och va deppad o då gick jag upp 12kg mellan Sep-Feb o det va inte kulFörra året så fick jag Xenical utskrivet men det tyckte jag va rena jävla skitenSå nu hoppas jag på dessa tabletter och har ni tips och råd så får ni gärna dela med er av domHoppas vi kan stötta varann...Ha en bra dag!!
    rena skiten *fniss* Bra beskrivning
  • uniMog
    Helena 82 skrev 2007-07-20 01:25:33 följande:
    Bara en fråga, vad är de för skillnad på Reductil och tex Xenical??
    xenical gör att kroppen inte tar upp det fett du äter, det går rakt igenom.

Reductil (och accomplia?) manipulerar istället hungerskänslor, mättnad, matsug och ämnesomsättning (tror jag)
  • uniMog
    Helena 82 skrev 2007-07-20 09:31:47 följande:
    Ok, kan man kombinera dom 2?
    jag är inte säker men jag skulle inte tro det.
  • uniMog

jag går inte ner speciellt men jag mår väldigt mycket bättre. Jag känner ett normalt sug efter mat och kan kontrollera kaloriintaget på ett helt annat sätt.

Men jag måste fråga er... *harklar sig och ser generad ut* Är det någon som märkt en effekt på sexlusten?

• uniMog

Ja alltså jag har gått åt andra hållet och jag vet inte om det är reductilen men det kom i samband med det... iof en trevlig bieffekt men oväntad Maken är nöjd och klagar inte längre på kostnaden Oskyldig

• uniMog
    Missix skrev 2007-07-30 11:55:51 följande:
    Pejgan; Kanske det är så att du själv fått en extra tändning när du minskar i måtten? Här stod vågen på 82,0 i morse. -15,6 kg sen i februari
    om det vore så väl Jag står tvärstill. Och jag hade inte alls samma lust när jag vägde 10kg mindre än jag gör idag
  • uniMog
    Anonym (nytt liv) skrev 2007-07-31 19:13:30 följande:
    Oj, va duktiga ni är som håller tråden levande. Själv har jag varit rätt dålig så jag har hållit borta från fl. Hade öroninflammation och sen så måste jag fått i mig nått som gjort att hela jag slogs ut. Magen funkade inte alls, jag mådde illa och kräktes. Har då tagit uppehåll från R men imorgon börjar jag lite igen. Har nu säkert gått ner nått gram till men vägningen är ju på torsdag och jag har lovat mig själv att inte fuska med att väga mig på andra dagar. Har sen haft mens så nu e man sådär taggad igen.Måste säga att sexlusten är i botten just nu men det brukar vara så dagarna efter att mensen gjort sitt. Hoppas i alla fall att glöden kommer tillbax och att ni andra som misstänker att det beror på R har fel. För sexlusten vill man ju inte bli av med precis
    fast jag misstänker ju att R gör att jag fått MER lust :-P Som i tonåren
  • uniMog

Jag önskar bara att det fungerade lika bra på vikten *suck* Det händer absolut INGENTING. Men psykiskt och fysiskt mår jag otroligt mycket bättre???

Svar på tråden Reductil