• Ms Nobaby

Stopp i äggledarna

Måste bara fråga en säkert dum fråga men om man inte har någon passage i äggledaren vart tar äggen vägen då? Om de inte kommer ner i livmodern?? Jag är säkert otroligt korkad men måste fråga iaf. =) Jag har ägglossning (vad jag känner iaf) och en rätt punktlig mens men jag kan ju sitta här helt ovetande om jag har dålig passage i mina äggledare.... Det är ju det jag är orolig för.

• Ms Nobaby

Tack snobben... =) Jag har oxå faktiskt tänkt så där, de tas väl upp av kroppen ändå då på nåt sätt.. mysko.

Nån annan som vet då? *puffar*

• Ms Nobaby

Mysak:
    Tack för svaret. De va väl de jag misstänkte. Nu vet jag ju inte om det är det som är felet men man är ju nojjig som fasiken efterssom de inte kan se något annat fel. Vi har inte försökt så länge så vi kan få en spolning och kolla men så fort det gått ett år så ska jag kräva det! Det måste man väl få? Det är ju synd att de inte kan göra en spolning på en vanlig undersökning, det skulle ju underlätta för då kan man ju utesluta ett hinder iaf om det skulle vara fri passage, då vet man ju lixom det. Nu går man ju hela hela tiden och funderar på om det är det som är felet. Suck.
    Kram till er alla.

• Ms Nobaby
    snobben skrev 2007-06-26 10:35:58 följande:
    Har ni försökt i mindre än ett år?Alla landsting har inte spolning som ingår i en utredning. Du får ta och höra hur det ligger till hos er.
    Ja vi har inte riktigt än försökt i ett år men sist jag va till BM så sa hon att allt såg ju fint ut efter VUL men hon kunde ju inte säga något om äggledarna för det kan man endast göra vid spoling och det är sådant de gör sen om vi har försökt ett år och söker hjälp.Tyckte att hon redan nu kunnat boka en tid för det för att eliminera detta men icke... det funkar inte så tydligen! Ja ja... bara o rätta sig efter ledet. SUCK.
Svar på tråden Stopp i äggledarna