• rymdtina

HJÄLP!!!!Hur funkar lånelöfte?

Vi har lånelöfte nu på 1 miljon 500 tusen MEN , håller dessutom på med att buda på ett hus MEN i aug tar min anställning slut samt att jag blir mammaledig i nov, banken vet att det ej är fast jobb men inget om grav......vad göra??

• Svar på tråden HJÄLP!!!!Hur funkar lånelöfte?
  • rymdtina

Jo vi vet men vi har pratat med hon på banken och hon har sagt att vi får köpa men hon vet ej om graviditet eller så nu...

• rymdtina

Jo det har jag räknat på, och det kommer vi att klara men vill inget säga till henne för att har hört att fp räknas som 0 i inkomst, ja hon vet att det är är fast jobb att det är visstid o kan förlängas MEN nu vet jag ju att det INTE kommer att förlängas.....vad ska man göra om man får huset till rätt pris, har man möte på banken o går igenom anställningsbevis etc eller vad händer? Hon har ju lovat oss en gång, annars känner man ju sig lurad!!!!!

• rymdtina

Tack för alla råd, jag vet vi kommer klara oss även under o efter mammaledigheten, men undrade om ngn varit i liknande situation, att man har ett jobb som håller på att ta slut etc...

Svar på tråden HJÄLP!!!!Hur funkar lånelöfte?