Inlägg från: Eyovine |Visa alla inlägg
  • Eyovine

Islandshäst tråden!

Glad jag blev som hittade denna trådSkrattande...
    Vill gärna var med.. men ska läsa allt som skrivits i denna tråd också... lär ta ett tag!

Har hållit på med Islandshästar sen -98... Haft egen som jag tyvärr fick sälja för nåt år sen  av olika anledningar... men har hela tiden fortsatt rida och pyssla med hästarna.

Jobbar som extra personal på en gård och rider ut med grupper på tur.. till hösten ska jag återuppta lite extra jobb som "ridlärare" för nybörjar barn...

Å så till det bästa... SKA KÖPA HÄST IGEN Skrattande... bild på honom finns i mitt galleri.. MIN  (SNART) VAFI....

• Eyovine

Hej igen! Nu har jag läst igenom tråden...

Vad många fina hästar det finns!! Tyckte också det var kul att ni nämde tjejen som rider dressyr i "stor häst" laget.. Hon köpte sin häst från stallet där jag håller till å stod även uppstallad där i många år..

Sen var det  det där med eksem... hua.. min förra häst hade eksem... provade allt!

Men hittade en kräm... som jag i skrivande stund inte kommer på vad den hette.... som funkade bra som mjukgörare och "klilindrare"..

Annars var det ju bara myggmedel på å täcke!! ute på dagen å in på natten!

Hoppa med islandshästar... JÄTTESKOJ!! Det gör eleverna - de yngre - hos oss på ridskolan...

Ska gnugga mina geniknölar å se kom namnet på krämen poppar upp ur minnet.

Ha det bäst så länge allihopa!

• Eyovine

Nu kom jag på det.... BIOSKIN OIL... funkade på min häst iaf å så.. grolisal... men det tror jag någon redan hade nämnt här tidigare...

Så nu känns det genast bättre i hjärnan

• Eyovine

Hej! Ett tag sedan jag skrev.. Har jobbat hela veckan på ridläger å haft turridning igår.. så man är lite trött nu... men härligt trött...
    Någon som vet hur man länkar till en websida??? Tänkte ni skulle få se mina älsklingshästar som jag pysslar med... Eftersom vi alla här inne ÄLSKAR att se hästbilder ..