Inlägg från: Ulrisa |Visa alla inlägg
  • Ulrisa

Islandshäst tråden!

JonnaS.. ja! precis.. det är gångarterna jag är mest orolig för.. vill ju att det ska bli rent och fint! det andra ska jag väll lyckas med men jag vet inte heller om jag orkar vänta så länge innan jag kan rida!

hoppas hoppas hoppas jag får min gååård snart! så kanske jag kan fjäska me gubben om ett föl redan då hi hi.. men jag vet nog hans svar.. tyvärr..

(¯`°?.¸ ღ Mammas små älsklingar ♥ ♥ ♥ Isak & Elina ღ ¸.?°´¯)
  • Ulrisa

Hi hi.. ja jag får väll börja nu så kanske han har gett med sig när den dagen kommer Flört 

• Ulrisa

libellula! jag tyckte då det såg bra ut på bilderna

• Ulrisa

Åh vad roligt hon tyckte d va kul då!

Nej jag vet inte vart man kan få tag på det men vill gjärna veta!

• Ulrisa

libellula: hi hi jasså du gav igen betedde hon sig bättre efteråt? Lusse hatar att bli longerad, men det går bättre nu..

välkomen hit Annorlundors! vad kul med tävling jag har inte varit på sm men skulle gärna vilja! ska försöka komma iväg nästa gång!

• Ulrisa

Oj vad ni har haft skrivarklåda! vi har varit i Skara sommarland i flera dagar.. kallt men uppehåll.. fy vilket somarväder vi har!

Välkomna hit alla nykomna ska kika i era galleri om ni har några isisar! man kan aldrig titta sig mätt på dessa underbara hästar!

• Ulrisa

JA! mer bilder

• Ulrisa

Tutilure! åh så söt din kuse va hur gammal e han/hon? dina barn va oxå jättesöta! skönt att Mio blev bättre efter operationen!

• Ulrisa

Tutilure! Ja ok gud va Gaukur e fin! det lär bli ett fint föl

JonnaS: nej men fy! stackars Komma, hur har det gått?

• Ulrisa

Åh stackars lilla Komma.. vilken tur att det blivit bättre, jobbigt när de har så ont av knotten! hoppas hon blir helt bra snart så hon kan gå med sina kompisar snart..

Ska prova det medlet du skrev upp Tujan!

Vad använder ni andra för insektsmedel på hästarna? tycker inte något medel funkar speciellt bra..

Svar på tråden Islandshäst tråden!