Go Fika!
Hej gänget!
Har liksom inte tid att sitta framför burken så mycket nu för tiden. Ni får uppdatera mig om det är något jag ska svara på för jag har i nuläget inte hunnit läsa igenom alla sidor...*sorry*
Vi mår alla bra och Hugo växer så det står härliga till, eller vad sägs om 1 kg på 3 veckor? Hehe, han väger 6.3 kg och är 59 cm...8 veckor blir han på måndag....grädde i boobsen liksom. Maja älskar att vara tillbaka på dagis men blir arg när jag hämtar henne redan 14:00, stackars henne som fått ett syskon...*suck*
Angående vinterkläder så köpte vi en overall i stl 98 och hoppas på att den räcker över vintern. Hon har annars 98 i byxor och 104 i överdelar. Blev helt förskräckt för en månad sen när jag upptäckte att hon kan rita huvudfotingar, bilar och segelbåtar. Shit, vad det går undan liksom. Maja har dessutom kommit på att man ska flirta med pappa eller vad sägs om denna kommentar:-Pappa, du kan köpa en hund till mig....snääällla. Vi får se hur övertalningen går....jag vill ju ha en fyrbent i huset igen.
Var på lönesamtal i veckan och fick en ordentlig höjning, jippi...äntligen!
Lovar att skriva mer snart igen och att uppdatera bilderna...hehe
*kram*