• HeddaBigBum

Go Fika!

Här håller Go-Fika-gänget till!

Det hela började med en ljuvlig liten tjej i november 2004. Några månader senare hade skaran fyllts på med 4 supersöta flickor till och 2 minst lika gulliga pojkar!

Men vi var inte nöjda där! Oh no! Här produceras småsykon på löpande band!
    Hittills har 4 bakats klart, en kanske är på G i skrivandets stund , och en är fortfarande på jäsning! Flört
    ... och fler lär det bli... planerade eller inte!! Räcka ut tungan
    Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Svar på tråden Go Fika!
  • Fragglerock

Ny tråd - nytt babbel...

• JessicaåIda

Jag har åter blivit en nattsuddare men inte på samma sätt som för 10 år sedan....

Karaktärsfasthet är ibland ett annat ord för tjurskallighet.
  • fairymi

välkommen till klubben jessica

• Gruffalo

Hoppas att alla har haft en bra midsommar! Maja var med sin farmor och farfar på landet utifall lillebror skulle behaga titta ut men icke sa nicke. Jag har tillbringat gårdagen i soffan ätandes praliner utan resultat och idag har jag dammsugit båda våningarna men även det utan resultat. Inga huskurer i världen fungerar just nu....*suck*
    Dax för ett kvällsdop i pollen snart!

• Maria från Bahia

En heldag på grönan med 13pers. Är helt slut! Naomi skulle promt åka allt. Kärlekstunneln och lustiga huset va rlite läskiga då det var mörkt. Annars gick både nyckelpigan och lilla vikinggungan perfekt

Oj vad trött jag är och Naomi sover som en stock! Troy stannade hemma med Mark som tur var. Hade varit jobbigt för honom!

Nu ska jag vila upp mig, mycket att stå i denna vecka!

Marianne: Snart så år det dags Vi väntar med spänning!

• JessicaåIda

Hallonsaft & gelehallon ska det vara, inte praliner

Karaktärsfasthet är ibland ett annat ord för tjurskallighet.
  • HeddaBigBum

Och massera bröstvårtorna har jag ju sagt! Inget jävla städande!! Räcka ut tungan

Fast jag tycker ju du ska hålla honom inne t.o.m. 070707! Flört

Life is what we make of it. Always has been, always will be.
  • Gruffalo

Hehe, har provat allt av ovan nämnda saker! Dricker hallonbladste, äter ananas, masserar bröstvårtorna, städar, går i trappan hemma, vilar. Imorgon ska jag testa att dricka grappo eller grape tonic...läsk alltså inga starkvaror! Har fått vätska i händerna och fötterna nu..uhuhu. Tur att jag har mina foppatofflor!
    Måste skvallra lite också, gubben har börjat ge sig när det gäller namnet Hugo! Men vi behåller alternativen Simon och Arvid ett tag till....

• hejlis

Äh, Marianne, det e bara att börja kalla honom Hugo så fort han kommer ut Sen heter han ju Hugo Vi kan komma över allihop och säga Hugo till honom...och sen kan ju Stefan ropa Simon bäst han vill. Han (Hugo alltså) kommer aldrig fatta vem pappa ropar på Nä, bara skoja, är väl bra om ni är överrens. Men stannar han inne några dagar till så kanske det går vägen då!!

En kompis fick en lillasyster då vi gick i gymnasiet. Fick heta Eva Charlotta tror jag det var (kan ha varit ngt annat namn). Där Eva skulla vara tilltalsnamn. Men halva familjen tyckte att Lotta var bättre, så de sa Lotta, och de andra Eva. Det var alltså inget bråk, utan det bara blev så, och ungen hade inga som helt problem med det. Hon fattade direkt att det var hon, både Eva OCH Lotta.

Hedda: Säger ni Poppy TILL Alexis ibland? Eller bara OM henne?

Svar på tråden Go Fika!