Agges prat om småttingar låter ju som ngt hämtat ur en King eller Koontz roman...
Värsta fantasin! Å han som nästan kan läsa ju. Blir nog författare av honom!!
Ang. skala så är väl Hanna "sådär". Inte så att hon promta vill att man tar bort skalet. Iaf inte från början. Hon börjar ofta äta, men sen om hon tycker det är för hårt/segt så säger hon till.
Nu har vi nog kommit fram till en lösning ang. sovandet med ett barn till i familjen. Har ju varit mkt funderande fram och tillbaka. Hann sover ju ff. hos oss. Vissa kvällar(läs typ 2
) har hon velat lägga sig i sin säng i sitt rum, och somnat där. Men har då vaknat runt midnatt, också har vi fått hämta henne. Så, vi har pratat om spjälsäng bredvid min säng med öppen sida (tar minst plats, men det känns som att det är en tillfällig lösning samt att jag ändå måste lyfta bebis fram och tillbaka ), en 90 säng intill 160 sängen ( mitt förslag, men ogillades av R. pga av att det ej blir särskilt estetiskt...Vilket jag faktsikt struntar i. Bara jag får sova. men, men...alla har vi olika önskemål...Men han kanske hellere har ett vackert sovrum än en pigg, nåja, inte så trött då, sambo
) åsså lite strixande hur vi skulle få till det hela med sänggavlar, sängbord, lampor osv. Men men, nu har vi iaf kommit överens. Blir en 90 säng intill. Samt att vi gör en stooor "sänggavel" av samma panel vi har i hallen där nere. Målar den vit och sätter en "ram" runt. Då får vi större säng. Jag kan ligga och amma utan att behöva häva mig in i en spjälsäng, Hanna ligger kvar som hon alltid gjort, rummet ser ff. okej ut med gavel och sängborden på "rätt plats".