• Mandi74

Björn Rosenström - Nått för barn?

Tycker ni att Björn Rosenströms låtar är "barnvänliga", skulle ni låta era barn lyssna på hans skivor?

• Svar på tråden Björn Rosenström - Nått för barn?
  • Jenny26

Ja det skulle jag göra efter en viss ålder, vilken vet jag inte riktigt.

• Heidi1

barnvänligt inte men i tonåren e d kanske ok vet inte än

• knäppisen

näe, det tycker jag inte att de är.

• Jejja2

Kan inte påstå att jag tycker att de är särskilt barnvänliga.
    Hade ett barn (3 år)på en förskola som sjön "Vi är pojkarna som busar..." för full hals. Inte så passande men nog blev man lite full i skratt... Där fick man ju verkligen reda på vilken musik som spelades hemma

Kan dock tillägga att jag tycker Rosenström är rätt cool Men sonen får nog inte lyssna än på ett bra tag

• getingmidja

Nej, inte alls.

Om jag någon gång ser en leende joggare ska jag överväga saken
  • Tonx

Äh, jag är inte känslig. Själv är man uppväxt med Meduza, bra mycket värre.
    Vi spelar både Rosenström och annat här hemma.

• Mandi74

Sambon lyssnar på Björn Rosenström och ibland när man kommer hem sitter ungarna och lyssna på datorn. De är 6 och 8 år, och jag tycker inte att det är någon musik för dom.

Vill ju inte gärna att dom sak springa runt och sjunga alla dessa, för dom, fula sånger överallt.
    Ungar lär sig så mycke skit överallt ändå så jag tycker att vi, hemma, inte behöver lära dom ännu mer.

Vid vilken ålder skulle ni låta er barn/ungdomar lyssna på honom?

• Majsan70

Han är ju skitcool och det är klart att mina ungar får lyssna på honom. Stor som liten lyssnar.

Fan så mycket bättre än nån rappare som snackar om hur cool han är när han knarkar, skjuter o slåss o har med en massa rumpskakande bimbos i alla videor.

Svar på tråden Björn Rosenström - Nått för barn?