• Lou

Tillbaka till Aidensfield

Tillbaka till Aidelnsfield
    En underbar engelsk serie!
     ~ Brukar du titta på serien?
     ~ Här kan vi prata om det som händer nu och vad som har hänt.

• Svar på tråden Tillbaka till Aidensfield
  • kitara

Jag kikar lite sporadiskt på Aidensfield, har gjort så under flera år. (egentligen följer jag mer Emmerdale)
    Maken min gillar serien stenhårt för bra musik och gamla bilar/motorcyklar.

• MammaNova

Gina verkade ha klippt sig ja ! Hm ja det e möjligt att Rob får till det med henne men det verkar FÖR uppenbart nästan *S*, för en serie som annars inte e som alla tragiska amerikanska serier där man kan gissa sig till ALLT !

Den dagen jag börjar jobba/plugga igen kommer dvd´n stå inställd på inspelning *S* !

• MammaNova

Gina verkade ha klippt sig ja ! Hm ja det e möjligt att Rob får till det med henne men det verkar FÖR uppenbart nästan *S*, för en serie som annars inte e som alla tragiska amerikanska serier där man kan gissa sig till ALLT !

Den dagen jag börjar jobba/plugga igen kommer dvd´n stå inställd på inspelning *S* !

• Arvid06Allis09

Tycker det verkar vila nån slags förbannelse över polisernas fruar... Jag menar, har det inte slutat illa för de flesta? En liten fundering bara... Skrattande

~Arvid 061225~
  • PiaMaria

jo jag tycker att det också har slutat illa för de flesta. men jag blir gärna Rob`s fru ( om min man godkänner det) *ler*....en liten pudding..hehehe....

Ida-Maria 020623~~Pontus 040308~~Lillebror BF 071017
  • MammaNova

tvabarnsmamma21- Haha håller med, i början tyckte jag han var medelmåttig ibland riktigt "ugly" MEN vilken utstrålning ! Nu e han hur het som helst *S* !

• Lou

Men... nu hänger jag inte alls med!

Jag har kanske missat ett eller två avsnitt....

NÄR blev Gina & Phil ett par igen? Och hur gick det till???

• PiaMaria

hände för 2 eller 3 programm igen. Gina sa rätt ut att hon ville att dom skulle försöka igen och vips så var dom på dejt och pussades. Men först reagerade Phil med att typ bli sur och sa att dom har redan försökt så många gånger, men så ändrade han sig....

Är det någon som vet om Aidensfield tar något sommaruppehåll?

• MammaNova

tvabarnsmamma- den började igen i maj så jag vet ej ... maila tittarombudsmannen !

Svar på tråden Tillbaka till Aidensfield