• Lou

Tillbaka till Aidensfield

Tillbaka till Aidelnsfield
    En underbar engelsk serie!
     ~ Brukar du titta på serien?
     ~ Här kan vi prata om det som händer nu och vad som har hänt.

• Svar på tråden Tillbaka till Aidensfield
  • PiaMaria

håller Rob på att få ihop det med hon distrikssköterskan? Kokar nästan över av svartsjuka *ler*

Det är ju mitt ögongodis ju *ler*

• Lou

tvabarnsmamma ----> TACK!

Ähum, OK, tror Phil att han har hjärtproblem nu? Och är det den troliga orsaken till att han avblåste det med Gina???

Vet inte heller om de kommer göra sommaruppehåll. Någon annan som vet?

• Lou

Skakar igång tråden igen

OK, nu fattar jag nada... i det sista avsnittet eller ja, det häromdagen, då lämnade Rob Walker Aidensfield för en utbildning och alla var ledsna. 
    Nästa dag visar de Aidensfield på samma sändningstid fast med ett GAMMALT avsnitt - det första som Rob Walker var med i den dagen han först kom till Aidelnsfield! 

Jag har då inget hört om att då han lämnade byn var det sista, inte heller att de skulle börja visa gamla avsnitt. 

Någon som vet?

Kommer det nya avsnitt vad det lider!? 

• skånskan76

Hej är en till som tycker om Tillbaka till Aidensfield. Tyckte också att det var konstigt att de började visa gamla avsnitt blev nästan besviken.

• Lou

Skånskan76 ----> Välkommen! Ja jag blev MÄKTA besviken jag med när jag upptäckte att de började visa repriser!   Men visst borde det finnas fler avsnitt!?

Någon som har adressen till tittarombudsmannen?

• PiaMaria

Jag missade sista avsnittet, jag vet att han hamnade i säng med sköterskan, men fortsatte dom ihop sen i sta programmet?????

• Lou

Väntar med spänning om vad Tittarombusmannen har att säga!!!  Bra initiativ Mammanova!!!

• MammaNova

Inga nya avsnitt av AidensfieldFlera tittare har hört av sig angående att ett gammalt avsnitt av Aidensfield har visats under veckan.
    Varför sänder ni ett urgammalt avsnitt från Aidensfield idag? Finns det ingen fortsättning längre.
    Serien må vara lite antik, men roar väldigt många av oss äldre. Om det inte finns fler inslag från "Tillbaka till Aidensfield" som fortsättning på allt som hittills hänt, så vore det bättre att sätta in något helt annat program!

Svaret på tv4.se/to

• MammaNova

Svar direkt:
    Hej,

Nej, det finns inga fler säsonger av Aidensfield! Man håller just nu som bäst på att producera nästa säsong i England, och den kommer att börja visas på engelsk tv först i höst. Det dröjer alltså innan vi kan få den hit till Sverige. Därför repriseras serien från säsong 14.
    TV4

• PiaMaria

åhhhh då får jag ju vänta så läääänge ju innan den kommer till sverige.....

någon som vet vad som hände i sista avsnittet när Rob åkte till sin kurs? Var han ihop med sköterskan då eller? Vet ju att dom delade säng en natt......

Är störtkär i Rob = alias Jonathan Kerrigan

Svar på tråden Tillbaka till Aidensfield