Första spyan? :-)
När började ni må illa?
När började ni må illa?
Och här sitter jag och tror att jag nog slipper illamåendet. I vecka 5+4, hahaha.
Det är knäppt men jag har nästan väntat på lite symptom eftersom jag inte känner något, men det kanske är dumt... Men man blir ju lite oroad av att inte känna nåt...
Ojdå Angelica, det låter ju inte så kul
Man ska akta sig för vad man önskar sig kanske. Men just nu är det som att vara i ett vakuum, allt känns som vanligt men man får inte ta ett glas vin, inte äta vissa saker osv. Men såklart, bo på toan låter ju inte så tilltalande
Precis. Men lite i hemlighet vill jag nästan må illa, hur konstigt det än låter, men det kanske jag får ångra att jag sagt. I nuläget känns inget. Mår precis som vanligt, inte trött, snarare piggare, inte illamåendet, inga magsmärtor.
Nä eller ska man det? Om man är informationsjunkie som jag är så letar och letar man efter för mycket info speciellt här på FL. Vissa blir ju illamående från vecka 1 och de allra flesta verkar ju vara trötta, men inte jag. Och eftersom jag alltid utgårfrån det värsta så tänker jag att det måste vara något fel... Knäppt va?
Morticia: Haha, ja, ungefär så känner jag mig också. Man vill ju känna sig speciell och annorlunda, och så är allt som vanligt.
svårast är nog att inte leva som man gjort förut, igår tog min kille en öl på balkongen, var jag avundsjuk? Svar: ja. Jag hade inte tyckt lika synd om mig själv om jag känt att jag var gravid.
Sommarflugan: och innan vecka 7, kände du nåt då?
Hoppas det är en myt!!! Jag mår i allafall finfint. Har dock haft en blödning i fredags, inte så kul, och hos BM kunde man inte se något annat än en fostersäck.
lite orolig är jag...
Önskar så att jag kunde slappna av, men det är svårt. Vågar inte hoppas liksom, lite av en domedagsprofet är jag
Har också svårt för det där med veckorna. Jag har läst om det säkert 10 gånger men fattar i allafall inte riktigt ändå. Tror jag räknas vara i vecka 6 fast jag inte gått 6 veckor utan bara 5+5. Jaja, komplicerat.
Amrit: Jag vill gärna kolla upp det igen, men enligt BM är det bara att avvakta. Har tid den 23 för inskrivning, en EVIGHET.