Första spyan? :-)
När började ni må illa?
När började ni må illa?
v 6 började jag må illa. det höll i sig till v 11.
..men jag spydde inte förrän i vecka 12 tror jag...fast det var i samband med tandborstning och räknas nästan inte...
de tog nog några veckor tror inte jag började spy fören typ vecka 10.. och sen i 9 veckor fram..
Jag spydde en gång i vecka 8 på morgonen innan jag fick i mig frukost sen har jag inte spytt mer.
Och här sitter jag och tror att jag nog slipper illamåendet. I vecka 5+4, hahaha.
Det är knäppt men jag har nästan väntat på lite symptom eftersom jag inte känner något, men det kanske är dumt... Men man blir ju lite oroad av att inte känna nåt...
Mitt illamående kom först i v 8, en spya sen klarade jag mig från det. Samtidigt blev jag bättre på att äta oftare plus att jag stoppade i mig nåt så fort jag kände minsta hunger så jag höll de bra i schack!!
Kännde precis som du, och i söndags så vände det helt.
Får inte behålla frukost alls, utan lever i stort sätt på toaletten, det är hemskt. Jag är i V.7 och antar att jag kommer få stå ut med detta ett par veckor =/
Jag spydde hela vecka 6 och 7.
Nu i vecka 8, mår jag bara illa hela tiden.
Ojdå Angelica, det låter ju inte så kul
Man ska akta sig för vad man önskar sig kanske. Men just nu är det som att vara i ett vakuum, allt känns som vanligt men man får inte ta ett glas vin, inte äta vissa saker osv. Men såklart, bo på toan låter ju inte så tilltalande
Oj, Grodan. Då är vi på samma dag till och med, och jag har tänkt precis samma som Du; att jag är lyckligt lottad som slipper illamåendet. Haha. Nybörjare man är då. ;)