Inlägg från: AIKJosefin |Visa alla inlägg
  • AIKJosefin

tampong på natten?

Jag läste häromdagen att det inte alls är nå farligt att sova med tampong på natten. Jag har alltid trott tvärtom, varför vet jag inte. Så nu undrar jag hur brukar ni göra? :)

• Svar på tråden tampong på natten?
  • AIKJosefin

Oj nu blev det ord mot ord här. Jag gick in på en tampongsida, kommer nu inte ihåg vad den hette. Men där stod det klart och tydligt att det inte alls är något farlig. Men egentligen, vad kan hända? Tampongsjukan orsakas ju inte av tampong, det är ju bara en myt nu mer

• AIKJosefin

Jag vet inte heller varför jag har tvekat, det har bara varit så. Men tack så mycket för era svar :) Nu tänker jag garanterat ha det på natten :)

• AIKJosefin

Ja precis, de finns inge värre än bindor. Det skulle vara så himla skönt att slippa använda det. Det värsta som finns är ju på morgonen när man stiger upp från sängen och man känner hur det rinner ner, UUH ryser bara jag tänker på det ;/

• AIKJosefin

Det finns ju också natt tamponger att köpa, men vad är egentligen skillnaden? Man kan väll inte göra dom på så många olika sätt. Använder ni det eller kör ni bara med era vanliga?

• AIKJosefin

Det finns ju också natt tamponger att köpa, men vad är egentligen skillnaden? Man kan väll inte göra dom på så många olika sätt. Använder ni det eller kör ni bara med era vanliga?

• AIKJosefin

Svar på tråden tampong på natten?