Briotåg eller Ikeas tåg?
Min pojke fyller snart 2 år och vi har tänkt köpa en tågbana till honom. Brios tågbana är ju ganska dyr så jag undrar lite om inte vi ska köpa tågbanan på Ikea?
Vad hade ni gjort? Köpt brios eller Ikeas tågbana?
Min pojke fyller snart 2 år och vi har tänkt köpa en tågbana till honom. Brios tågbana är ju ganska dyr så jag undrar lite om inte vi ska köpa tågbanan på Ikea?
Vad hade ni gjort? Köpt brios eller Ikeas tågbana?
Jag skulle köpa ikeas eller biltema har nog också. Vi har min makes gamla brio men jag tror att de andra funkar precis lika bra.
Ja, just det Biltema har ju ockås tågbana. Den kanske är bättre än Ikeas? Tar tacksamt emot åsikter.
Vi har Ikeas ,hâller fortfarande
Biltemas har vi och det är kompatibelt med Brios om man vill komplettera med någon lite mer exklusiv Briobit. IKEAs funkar inte ihop med Brios.
Vi har Brio men en del ikea oxå...men använder inte ikeas dels för att de inte passar med brios vilket vi trodde men oxå för att jag inte gillar plastbitarna som sätter ihop grejerna....
E väl därför brios e dyrare för att de är i ett stycke.
Vår Ikea tågbana passar ihop med Brios delar som vi också har.
Våra passar på ett håll...om man kan säga så...brios plopp i ikeas hål...
Kollar på biltema nu...jättebra pris o de är i ett stycke!
Vad menar ni med att de är i ett stycke? Får nog köra till Biltema och titta där.
Jag vet ju inte om sonen kommer tycka att tågbana är så roligt att leka med så det är synd att lägga för mycket pengar på det då.
Att bitarna är enbart i träd...de från ikea har plastploppar att fästa ihop med... förstår du?
Hihi...
Ja, jag förstår. Det verkar ju inte så bra för då försvinner de ju lätt.
Ska kolla på Biltema hur de verkar. Finns det färdiga "paket" att köpa eller får man själv plocka ihop vad man vill ha. Svårt att veta hur mycket man behöver i början.