Killar-se hit!!
Vill gärna ha er killars syn på det kvinnliga underlivet!
Vad tycker ni om underlivsdoften osv.....blir ni avtända om det luktar mkt och hur skulle ni beskriva doften/lukten/smaken???
Vill gärna ha er killars syn på det kvinnliga underlivet!
Vad tycker ni om underlivsdoften osv.....blir ni avtända om det luktar mkt och hur skulle ni beskriva doften/lukten/smaken???
Alltså hur en f***a smakar och luktar är väldigt olika, jag tror även de beror på i vilken period i månaden kvinna är med, för min fru får lite fränare smak, typ ett par dagar innan mens,,, men de bästa jag vet är att få krypa ner mellan benen när hon kommer ut ny duschad och ny rakad.... men som sagt en f***a kan även både smaka å lukta dåligt... Men jag har den bästa....:)
Det är inte lätt att beskriva hur en fitta smakar och doftar, det är en unik blandning av alldeles underbara dofter.
Vill inte att den ska vara helt nyduschad, den ska vara ren förstås men kåtdoften måste finnas där, då är det härligast både att lukta och smaka på en kvinna.
Det finns så klart kvinnor som doftar mer och det är härligt så länge det handlar om en fitta som vårdats väl 0 normal hygien.
Sex ska ju inte lukta tvål och jag gissar att kvinnor tycker likadant. Att en kuk smakar på ett visst sätt och detta är upphetsande, inte att kuken smakar tvål.
tack för era svar, men återigen- HUR kan ni killar skilja på när det luktar normal fitta och en "ohygienisk"???
Anonym (xx) skrev 2007-06-30 21:08:25 följande:
Jag älskar den lukten, blir kåt.
TS: man känner när det luktar som det ska och när det "gått över gränsen". Finns väl inprogrammerat i hjärnan på nåt vis. Sen är det säkert individuellt hur mycket doft/lukt man vill ha.
Tror att jag lixom åtminstone en del tjejer till tycker det är ganska fascinerande att ni gillar smaken ( o lukten). Alltså ok att man tycker att det är ok, men just att ni blir tända på det är coolt! Har en karl som älskar o slicka o gör det makalöst bra, men ändå har jag nästan fortfarande svårt o tro honom när han berättar HUR mycket han gillar det.
Bara en reflexion.
Och sugen blev jag ju nu med.
Ps, tycker att avsugningar är kul, men vet inte om jag just blir så kåt av smaken.
Åååå, nu längtar man ju hem!
Att känna lukten och smaken av en kvinna gör mig KÅT. Älskar att slicka och då speciellt från början då hon inte är så våt utan man känner hur hon blir våtare och våtare, hur hon trycker sitt underliv mot mitt ansikte... hrm. Nu var det ju lukten som skulle diskuteras. Ursäkta.
Nytvättad/rakad som smakar tvål är inte trevligt, utan naturlig lukt är bättre. Smakar salt och lite beskt, kan variera från vilken tid i månaden det är. Sedan luktar och smakar tjejer olika.
TS, är du nyfiken på hur du smakar kan du ju låta din kille kyssa dig djupt efter att han gett dig oralsex, min tjej gillar det mycket om jag gör så.... mm.
En kvinnas kön har ju en viss doft även som nydushad när hon blir upphetsad.
Inte som rutten lax så man vill kräkas.
Utan mer färska räckor.
Prova å ta i en räkburk i matbutiken, tag sedan en sniff på fingrarna, ungefär samma doft.
Alla killar minns första gången dom fick känna doften av en flicka man fick fingra lite på.
Ren och nyduschad, underbart.
Doftar kropp, som i en ren armhåla eller som ren hud, mer koncentrerat.
Smaken är som något från havet, kanske ostron.
En gång gick jag ner på en kvinna som smakade bittert och otrevligt. Hon kunde inte kyssas heller. Förhållandet tog slut.
Min fru doftar och smakar härligt.
Jag tror att en människas doft är viktig för om man känner sig attraherad eller inte. Jag har haft kvinnor som jag genast sorterar bort, inte för att de luktar illa, men de luktar "fel". Det har väl med ferromoner att göra, kroppssignalerande hormoner.