• Anonym (xx)

Killar-se hit!!

Vill gärna ha er killars syn på det kvinnliga underlivet!
    Vad tycker ni om underlivsdoften osv.....blir ni avtända om det luktar mkt och hur skulle ni beskriva doften/lukten/smaken???

• Svar på tråden Killar-se hit!!
  • Anonym (xxx)

Första tjejen jag hade, hade svamp tyvärr och hon luktade inte gott. Det visste ju inte vi. Vi var ju så unga. Det hindrade dock inte mig. Sen var hon till ungdomsmottagningen och fick medicin. Sen var hon superfin nere där. Luktade lite...fitta? Svagt. Smakade svagt syrligt. Helt ok. Som att mumsa på en kiwi? De ni har nere där är som gjort för oss pojkar så det brukar vara bra.

• Anonym (sweet dreams)

Min älskare stönade högt "Åh herregud vad gott du smakar!" första gången han skulle slicka. Och ibland fortfarande nu långt senare. Han skrev att han saknade min doft bara för några dagar sen.

Jag smakar syrligt och gott tycker jag själv också när jag slickar av mina safter från hans underbara organ.

• Priapus

Fittor varierar mycket, både vad gäller smak, doft och känsla. En normalhygienisk fitta är med få undantag atttraktiv och upphetsande i alla aspekter

• lars6699

Fittan luktar och smakar bäst på morgonen när tjejen har duschat på kvällen .
    Helt nytvättade fittor har varken smak eller lukt .

• Anonym (xxx)
    lars6699 skrev 2025-03-30 10:00:29 följande:

Fittan luktar och smakar bäst på morgonen när tjejen har duschat på kvällen .
    Helt nytvättade fittor har varken smak eller lukt .

Du är en riktig gourmet.
  • Anonym (xxx)
    Noname00 skrev 2025-04-03 17:19:04 följande:

Stoppa in 2 fingrar dra ut, låt torka 2 sekunder.
    Där har ni er doft.

Precis så gjorde vi i lumpen men då var det i räksalladen på räkmackan från Markan. 
  • Mike76

Kvinnounderliv är det bästa som finns!
    älskar smaken & lukten!
    rena umamibomben!

• Noname00
    Anonym (xxx) skrev 2025-04-06 15:49:56 följande:
    Precis så gjorde vi i lumpen men då var det i räksalladen på räkmackan från Markan. 
    Så luktar fräsh fitta.
    Årova bara ta på en räkburk i mataffären ta sen en sniff på dina fingrar.

Lumpenkänslan kommer komma tillbaka.
  • Anonym (haha)
    Anonym (18 år) skrev 2025-04-10 18:53:05 följande:

Tråden är 18 år.

Då har den mognat i doft:)
  • Anonym (Fishfilet och c:o)

Det smakar precis som Fiskburgaren på McDonalds. Det är inte heller något dåligt, utan fiskburgaren är den bästa burgaren de har.

För att få en väldigt bra referens, köp en fiskburgare, ta vatten till (Inte någon läsk som ändrar smakupplevelsen, inte pommes heller) Ät burgaren. Nu har du upplevt något som ligger väldigt nära smakmässigt.

• Anonym (xxx)

Vi pratar som om vi diskuterar en tre rätters. Skäms

• Anonym (Euforiskt)

Jag älskar det och tänder väldigt mycket på det. Även när det luktar och smakar mycket eller lite bad. Det ökar bara känslan av att man offrar sig lite för den andra vilket är tändande för mig. Sen ger det känslan av att hon är bekväm och vågar begära, kräva saker själviskt som är ganska sällsynt bland tjejer och något jag gillar ibland. 

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Killar-se hit!!