Inlägg från: Jofimiel |Visa alla inlägg
  • Jofimiel

Var hittar jag paketresor till Muminland?

vill bara säga att ha inte så stora förhoppningar innan ni åker dit, vi blev jättebesvikna!!!!  Allt e superdyrt och de finns inte speciellt mkt att se...  lite pappersfigurer i skogen typ... de enda är muminshus, och där är alla så de är toktrångt...

efter 1 ½ timma hade vi o barnen tröttnat och då hade vi verkligen sett allt!
    nä, de är aldeles överreklamerat o svindyrt för ingenting.

~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
  • Jofimiel
    hotten skrev 2007-06-29 21:42:16 följande:
    jofimie... nåja så var det iallafall inte när vi vart där, fanns muminhuset så klart, men även andra byggnader man ser i filmerna, skådespelarna (som vart utklädda till alla dessa olika figurer) fanns över hela området, gick å jagade varandra, dansade med barnen osv osv.. en satt i fängelset å rymde flera gånger.. skogen gick vi aldrig i men såg att det fanns stigar dit osv kan hända att det fanns pappersfigurer där det vet jag ju inte förståss..ja att det är dyrt i restauranger, butiker osv kan man väll förvänta sig, har du någonsin varit till en turistatraktion där de skulle vara tok billigt??
    nä men betalar jag så mkt pengar så förväntar jag mig nåt bra, och jag tyckte endast de va överreklamerat och litet....  men de va väl bra att ni gillade de!
    ~♥~ Mamma till Filizia,Milton och Elliot ~♥~
Svar på tråden Var hittar jag paketresor till Muminland?