Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?
Omröstning önskad av Zix
Omröstning önskad av Zix
Jag valde nej eftersom det känns som att det blir alldeles för mörkt rum
Ja, om man är en vampyr
Allvarligt: Nej, det blir för dystert.
Nej säger jag för jag tycker det skulle vara för mörkt.
Jag tycker att man kan ha det om man annars har ett ljust kök med fönster kanske en sockel i aluminium, ljust kakel, vitrinlucka i frostat gals med lampa inuti och vitt tak (jättefint)! Skitsnyggt med högblanka svarta ytor!
Själv har jag mörkgrått kök, dock har jag trägolv som är ganska ljust..bilder finns i galleriet.
Javisst och spela tung, dyster begravningsmusik oavbrutet.
OM allt annat är ljust, väggar etc... blanksvart kök vore nice, till en ungkarlslya haha...
Rutigt klinkergolv. svart/vitt Mörkgrå/vitt och blanksvarta lyckor=nice
ett mörkbrun eller svart lackat/betsat trägolv=mumma snyggt till det. Men som sagt väldigt ljusa väggar till...
Jag gillar svart och tycker nog det skulle vara väldigt läckert! Gjorde ett rum svart en gång och det var inte alls dumt! Många tror att det ska bli väldigt mörkt, men jag tycker inte det blir för mörkt. Har aldrig sett ett kök i helsvart än, men kan tänka mig att jag skulle avguda det...
Ett kök brukar ju ha en del fönster och man behöver ju inte ha enbart svarta detaljer, utan ljusare för att "pigga upp" om det trots allt blir väldigt mörkt. Gillade mitt svarta rum...
Ja skulle bli snyggt... varför inte... eller någon mörkare trä golv som inte svart med mörkt också snyggt
snyggt så länge det är rent! Färg är lite mer förlåtande mot avtrycken av kladdiga barnfingar.