• Kall öl

Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?

Omröstning önskad av Zix

HV71
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?
  • Felicia6

Jag valde nej eftersom det känns som att det blir alldeles för mörkt rum

• Linda1976

Ja, om man är en vampyr

Allvarligt: Nej, det blir för dystert.

Det finns inga synder, förutom dumhet.
  • sheeba

Nej säger jag för jag tycker det skulle vara för mörkt.

Språkpolis! jag är din värsta fiende....Språktjuven!
  • Peippo

Jag tycker att man kan ha det om man annars har ett ljust kök med fönster kanske en sockel i aluminium, ljust kakel, vitrinlucka i frostat gals med lampa inuti och vitt tak (jättefint)! Skitsnyggt med högblanka svarta ytor!

Själv har jag mörkgrått kök, dock har jag trägolv som är ganska ljust..bilder finns i galleriet.

Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • Lisa 74

Javisst och spela tung, dyster begravningsmusik oavbrutet.

• Peippo
    Lisa 74 skrev 2007-06-28 22:51:15 följande:
    Javisst och spela tung, dyster begravningsmusik oavbrutet.
    Behöver inte alls bli dystert...tvärtom tycker jag , beror på hur man gör det.
    Livet är som ett kortspel. Korten du får är ödet; Sättet du spelar på är fria viljan.
  • Tessidess

OM allt annat är ljust, väggar etc... blanksvart kök vore nice, till en ungkarlslya haha...

Rutigt klinkergolv. svart/vitt Mörkgrå/vitt och blanksvarta lyckor=nice

ett mörkbrun eller svart lackat/betsat trägolv=mumma snyggt till det. Men som sagt väldigt ljusa väggar till...

• Isafisa

Jag gillar svart och tycker nog det skulle vara väldigt läckert! Gjorde ett rum svart en gång och det var inte alls dumt! Många tror att det ska bli väldigt mörkt, men jag tycker inte det blir för mörkt. Har aldrig sett ett kök i helsvart än, men kan tänka mig att jag skulle avguda det...
    Ett kök brukar ju ha en del fönster och man behöver ju inte ha enbart svarta detaljer, utan ljusare för att "pigga upp" om det trots allt blir väldigt mörkt. Gillade mitt svarta rum...

• vernis

Ja skulle bli snyggt... varför inte... eller någon mörkare trä golv som inte svart med mörkt också snyggt

• habbla

snyggt så länge det är rent! Färg är lite mer förlåtande mot avtrycken av kladdiga barnfingar.

Svar på tråden Kan man ha ett svart kök om man har ett svart golv?